خبرهای داغ:
رئیس اتاق اصناف استان همدان:

دشمن در جنگ نرم موضع بسیار حساسی را هدف قرار داده است

رئیس اتاق اصناف استان همدان گفت: دشمن در جنگ نرم موضع بسیار حساسی را مورد هدف قرار داده از جمله نرم افزارها، ورود به صفحات اجتماعی و اینترنتی و ورود به اساسی ترین و محوری ترین پایه های اقتصادی ما که باید به آن توجه شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۷۳۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
دشمن در جنگ نرم موضع بسیار حساسی را هدف قرار داده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا فرسایی وحید در همایش عفاف و حجاب که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی برگزار شد، اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب تنها مختص بانوان نبوده بلکه برای آقایان نیز وجود دارد و باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه حجاب، میوه عفاف است و عفاف خود ریشه حجاب است، گفت: نگاه ویژه نسبت به موضوع عفاف و حجاب می تواند در جامعه تأثیرگذار باشد.

رئیس اتاق اصناف استان همدان عنوان کرد: امروزه دشمن از هر طریقی کشور ما را تهدید می‌کند و در حوزه های سخت افزاری و با حضور عوامل تکفیری و داعش نمی تواند به سرزمین ما کوچکترین خلأیی وارد کند و با همکاری نهاد انتظامی امنیت کشور برقرار است.

وی بیان کرد: با وجود اینکه منطقه پر از آشوب است اما به حمدالله کشور آرامی داریم و این امنیت و فضا محور بسیاری از مسائل اقتصادی و اجتماعی ما است.

فرسایی‌وحید تأکید کرد: امروز دشمن جنگ نرم را جزء ترفندهای خود قرار داده و بسیار خطرناک است و می تواند در جامعه تأثیر بگذارد و نقش روحانیت، دانشگاهیان و نهادهای نظارت بر این امر می تواند مؤثر باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه چهارشنبه سفید، طلاق سفید و ازدواج سفید همگی تعریف و معانی دارند، اضافه کرد: این چه اتفاق فرهنگی است که در کشور اتفاق می افتد و این ترویج کدام فرهنگ است؟

رئیس اتاق اصناف استان همدان تصریح کرد: ما معتقدیم دشمن موضع بسیار حساسی را مورد هدف قرار داده از جمله نرم افزارها، ورود به صفحات اجتماعی و اینترنتی و ورود به اساسی ترین و محوری ترین پایه های اقتصادی ما که باید به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: امروزه بخش عمده مشکل کشور ما، مشکل مدیریتی بوده و در حوزه های وظایفی که به آنها محول می شود؛ که اگر درست و صادقانه و با تعهد عمل کنیم بسیاری از مشکلاتمان حل می شود.

فرسایی‌وحید در خصوص عدم فروش پوشاک غیراسلامی، گفت: درخواست ما از اتحادیه ها این است که پوشاک هایی که در واحدهای صنفی به فروش می رسد در اولویت کاری خود قرار دهند که بر طبق باورهای ما ایرانی ها باشد و بیشتر تأکید کنیم که فروش کالاهای غیرایرانی در جامعه چه تأثیر مخربی بر جای می گذارد و پوشیدن چنین لباس هایی می تواند تأثیرات منفی داشته باشد و آسیب های آن به خود فرزندانمان بر می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات