خبرهای داغ:
رئیس حوزه علمیه خواهران همدان:

تکه چادر زهرایی ما آمریکا را به ورطه نابودی کشانده است

رئیس حوزه علمیه خواهران همدان گفت: صهیونیست ها می خواهند نام «مادر» را از ایران حذف کنند و خانواده ای نباشد و به دنبال آسیب رساندن به ایران هستند چرا که این تکه چادر زهرایی ما آمریکا را به ورطه نابودی کشانده است.
کد خبر: ۸۸۸۴۷۴۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
تکه چادر زهرایی ما آمریکا را به ورطه نابودی کشانده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسن فاضلیان در همایش عفاف و حجاب، ضمن تبریک فرارسیدن ایام هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: 82 سال قبل در روز 21 تیرماه 1314، بعد از حادثه کشف حجاب توسط رضاخان مردم معترض در مقابل این اقدام ظالمانه ایستادگی کردند و مردمی را که در مسجد گوهرشاد تجمع کرده بودند را به شهادت رساند که 56 کامیون کشته از مسجد گوهرشاد بیرون آورده شده، برای اینکه نسبت به قانون کشف حجاب تحصن کرده بودند.

وی با بیان اینکه در آن زمان مردم برای حفظ حجاب زنان خود جان دادند، گفت: ما برای ایجاد انگیزه آمده ایم و قصد ناامید کردن نداریم حکومت انگلیس با ماجرای فتوای میرزای شیرازی مبنی بر اینکه استعمال تنباکو در حکم محاربه با امام زمان(عج) است به شکست کشیده شد و استعمار پیر به زانو درآمد.

رئیس حوزه علمیه خواهران همدان تأکید کرد: بعد از این ماجرا دشمنان برنامه ریزی کردند و شبکه های FARS1 ، شبکه من و تو، شبکه BBC و ... را راه اندازی کردند و از این طریق صهیونیست ها می خواهند نام «مادر» را از ایران حذف کنند و می خواهند خانواده ای نباشد و به دنبال آسیب رساندن به ایران هستند چرا که این تکه چادر زهرایی ما آمریکا را به ورطه نابودی کشانده است.

وی تصریح کرد: همایش صیانت از خانواده روز چهارشنبه 21 تیرماه ساعت 18:30 در پیاده راه بوعلی برگزار می‌شود.

فاضلیان در ادامه با اشاره به ضروریات دین و مذهب، عنوان کرد: از ضروریات دین و مذهب عفاف و حجاب است که باید همه دست به دست هم داده و این امر واجب الهی و معروف الهی را پاسداری کنیم و پاسخگوی خون شهدا باشیم تا مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات