خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار خبر داد
معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار از آغاز ساخت مستند شهید شاخص سال 96 این شهر شهید «محمد حاجیلویی» خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۰۱۲۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
آغاز ساخت مستند شهید شاخص سال 96 شهرستان بهار
علی فاضلی‌پرور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: تهیه و تولید مستند شهید «حاجیلویی» با هدف تشریح ابعاد شخصیتی این شهید به عنوان شهید شاخص سال 96 شهرستان بهار و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آغاز شد.

وی بیان کرد: از آنجا که شهدا می‌توانند در همه ابعاد زندگی خود بهترین الگو برای جامعه باشند از این‌رو معرفی شهدای شاخص در ابتدای هر سال در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیل جامعه به ویژه نسل جوان به اهداف و آرمان‌های والای شهدا از مهمترین اهدف اجرای این سنت نیک و پسندیده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه بهار به معرفی شهدای شاخص به عموم مردم اشاره کرد و گفت: برای این کار برنامه ای متنوعی همچون تبلیغات شهری به واسطه نصب بنر و تمثال شهید در مکان‌های حساس و پررفت و آمد سطح شهر، برگزاری یادواره‌هایی با محوریت شهدای شاخص، چاپ و توزیع کتب مرتبط با زندگینامه شهدا، ساخت و توزیع نرم‌افزار‌های چندرسانه‌ای شهدا، معرفی زندگی و وصیت‌نامه شهدا به واسطه صفحات مجازی و ... انجام می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا ساخت مستند و تصویربرداری از شهید سال 96 شهرستان آغاز شده که این مستند برای بهره برداری در یادواره این شهید بزرگوار که در 15 مرداد ماه با عنوان «آبروی محله» برگزار می‌شود و همچنین برای معرفی به عموم مردم از طریق صداوسیما و شبکه های اجتماعی انجام می‌شود.

فاضلی‌پرور افزود: مصاحبه با خواهران شهید و همرزمان وی در مزار شهید، باشگاه های ورزشی و محل زندگی شهید از جمله بخش های این مستند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات