خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان استان همدان:

سومین جشنواره استانی آواها و سرودهای حماسی بسیج در همدان برگزار می‌شود

مسئول بسیج هنرمندان همدان از برگزاری سومین جشنواره استانی آواها و سرودهای حماسی بسیج در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۷۴۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
سومین جشنواره استانی آواها و سرودهای حماسی بسیج در همدان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رسول کرمی با اشاره به برگزاری جشنوره استانی آواها بیان داشت: سومین جشنواره استانی آواها و سرودهای حماسی بسیج با عنوان «ترنم بیداری» در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات این جشنواره، اظهار کرد: فرهنگ بومی و اقوام ایرانی، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، بسیج، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، جوانان و ولایتمداری، تقویت روحیه امید، نشاط و شورآفرینی در جامعه اسلامی و استکبارستیزی به عنوان موضوعات و محورها تعیین شده است.

کرمی با بیان اینکه مقالات پژوهشی در موضوعات جشنواره در بخش ویژه بررسی می‌شود، ادامه داد: این جشنواره در چهار بخش با هشت موضوع برگزار می‌شود.

وی به بخش‌های جشنواره اشاره کرد و افزود: گروه‌ نوازی موسیقی ردیف دستگاه‌های ایرانی،گروه‌ نوازی موسیقی مقامی و محلی، اجرای گروه‌های پاپ و گروه‌های سرود و تواشیح از بخش‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

کرمی یاد آور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا دهم شهریور ماه آثار هنری خود را با فرمت MP3 به کانون بسیج هنرمندان شهرستان‌ها به آدرس همدان، بلوار شهید مفتح، مجتمع این سینا، طبقه سوم، دفتر انجمن بسیج هنرمندان همدان، ارسال کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان خاطر نشان کرد: اختتامیه جشنواره 17 و 18 شهریورماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات