خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص مراقبت از خطوط قرمز نظام گفت: ما با هیچ کس تعارف نکردیم و در این مدت با رعایت ادب و احترام مر قانون را دنبال کردیم.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۴۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
با هیچ کس در مراقبت از خطوط قرمز نظام تعارف نکردیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) استان با تبریک سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای استان همدان و شهدای مدافعان حرم اظهار کرد: سردار «همدانی» حبیب حرم و قافله سالار شهدای مدافع حرم است.

وی ضمن تقدیر از همراهی مسئولین دستگاه‌ها و نهادها و همچنین مردم استان همدان در طول خدمتش در استان همدان افزود: اگر آنچنان که در شأن دارالمومنین و دارالمجاهدین بود، نتوانستم رسالت و تکلیف خود را انجام دهم ابتدا از محضر خداوند و سپس از مردم همدان پوزش می طلبم و امیدوارم با دعای خیر شما هدایت شوم تا در ادامه خدمت خود، تکلیف و رسالت را به بهرین وجه انجام دهم.

فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در تشریح مهم‌ترین اقدامات و تلاش های خود در طول بیش از چهار سال خدمت در استان همدان عنوان کرد: اولین و مهم‌ترین هم و غم ما پیاده‌سازی مر فرمایشات نورانی امام بزرگ و حکیم(ره) و رهبر عظیم الشان بود و همه تلاش‌ها در همه رده‌‌های سپاه و بسیج این بود که مر فرمایشات ایشان را به عنوان نائب امام زمان و ولی امر مسلمین پیاده و وظیفه و تکلیف خود را انجام دهیم.

وی از مدیریت جهادی به عنوان دومین محور کاری خود اشاره و بیان کرد: حضرت آقا برای مدیریت جهادی و انقلابی 6 مؤلفه کار، تلاش، محاسبه با خدا، علم، تدبیر و درایت را معرفی کردند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه در طول مدت خدمت خود هیچ گاه به تقسیم بندی های سیاسی در احزاب، گروه‌ها و جریانات توجه نکردم از ایجاد و تقویت جریان انقلابی به عنوان سومین محور کاری خود یاد کرد و ابراز داشت: رهبر انقلاب برای جریانات انقلابی سه جریان انقلابی، غیر انقلابی و ضد انقلابی معرفی کردند که تلاش ما تقویت جریان انقلابی و حرکت جریان غیر انقلابی به سمت جریان انقلابی درهمه عرصه های سیاسی بود.

وی اضافه کرد: در همه عرصه های سیاسی چه انتخاباتی و چه غیره تلاش ما بر این بود که دیدگاه ها و نظرات نورانی رهبر عظیم الشان که حضور حداکثری، تبیین معیارها و ملا ک ها، گفتمان ایشان و نهضت روشنگری بود در بدنه استان در بخش های مختلف پیاده کنیم تا آگاهی و شناخت ایجاد و هر شخص بنابه ظرفیت، برداشت و سلیقه خود در انتخابات 92 تا 96 اشخاصی که مد نظر است را انتخاب و رسالت و تکلیف خود را انجام دهند.

فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ارتباط با ادارات، نهادها و سازمان ها در دولت فعلی و قبلی با بهره گیری از فرمایشات نورانی امام خامنه ای(مد ظله العالی) را به عنوان دیگر محور کاری خود معرفی و تاکید کرد: بر این اساس همه تعاملات و سکنات، حرکات بر اساس چهار محور تعامل و همکاری دو سویه ، انتقاد سازنده ، مطالبه گری و مراقبت از خطوط قرمز نظام اتخاذ می‌شد.

* اعزام سالانه 30 هزار نفر از همدان به اردوهای راهیان نور

وی با عنوان اینکه با تعامل و همکاری دوسویه همه دستگاه‌ها و مدیران را با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج کمک کردیم، افزود: متقابلا از توانمندی و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در دستگاه‌های مختلف برا ی پیشبرد اهداف بسیج استفاده کردیم.

سردار ابوحمزه در خصوص انتقاد سازنده در ارتباط با دستگا‌ه‌ها و ادارات تصریح کرد: خدا را گواه می‌گیرم که بنده نسبت به هیچ فردی کوچکترین بی حرمتی نکردم و نسبت به هیچ کس ناراحتی ندارم و تمام سخنرانی ها وصحبت های بنده در طول خدمتم در همدان فقط با رویکرد سازنده بود به طوری برای تقویت نقاط قوت و برای حل نقاط ضعف راهکار ارائه می دادیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش کردیم از همه دستگاه‌ها در مورد مسائلی که مردم از ما مطالبه می کردند، مطالبه گری کنیم در خصوص مراقبت از خطوط قرمز نظام گفت: ما با هیچ کس تعارف نکردیم و در این مدت با رعایت ادب و احترام مر قانون را دنبال کردیم چراکه مقام معظم رهبری فرمودند اجرای عدالت در گرو اجرای مر قانون است بنابراین در همه عرصه های تلاش کردیم که چه افراد حقیقی و چه حقوقی در هر قشر و بافتی از خطوط قرمز نظام عبور نکند.

فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد : با استفاده از راه ها و شیوه های مختلف تلاش کردیم که خطوط قرمز نظام مواظبت و مراقبت شود و دارالمومنین و دارالمجادهین به معنای واقعی کلمه حفظ شود.

وی در تشریح دیگر اقدامات خود در استان همدان از تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مهم‌ترین تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: ما در بخش تحقق اقتصاد مقاومتی، محرویت زدایی و اردوهای جهادی سالانه با ایجاد بیش یک هزار و 200 تا 2 هزار نفر شغل به دولت در این عرصه کمک کردیم.

سردار ابوحمزه ایجاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یکی دیگر از اقدامات اجرایی برشمرد و گفت : در بخش امر به معروف و نهی با تشکیل ستاد زمینه و بستری فراهم شد تا در سطح استان در راستای تحقق این امر با اولویت خانواده، آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی، ادارات، کارخانجات ، اصناف و بازار، تشکیلات مردمی و سایر سمن ها وارد عمل شویم.

وی اعزام کاروان‌های راهیان نور را به عنوان اقدامی اثرگذار با سیاست های سازمان بسیج دانست و یادآور شد: این محور کار با تلاش دستگاه‌های اجرایی در استان اتفاق افتاد به طوری که سالانه بیش از 27 تا 30 هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام می شدند که عمده آنان دانشجو و دانش‌آموز بودند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات