خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

اعزام 1700 همدانی به اردوهای راهیان جنوب و غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اجرای برنامه های راهیان نور گفت: 450 نفر متمرکز و 700 نفر غیرمتمرکز به مناطق عملیاتی جنوب و 250 نفر متمرکز و 300 نفر غیرمتمرکز به مناطق غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۰۴۶۹۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

اعزام 1700 همدانی به اردوهای راهیان جنوب و غرب کشور

سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات اجرایی سپاه ناحیه همدان در خصوص امر به معروف و نهی از منکر، بیان داشت: در این خصوص برگزاری نمایشگاه فرهنگی با عنوان پایگاه فرهنگی در میدان باباطاهر و میدان سنگ شیر در ایام تابستان سال گذشته صورت گرفته است.

وی افزود: مانور تذکر لسانی مشترک با فرمانده انتظامی شهرستان و پلیس امنیت اخلاقی و تهیه و پخش برنامه‌هایی با محوریت اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر از صدا و سیما ازدیگر اقدامات بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: ارشاد محله محور توسط هیئت های امر به معروف که به صورت 30 مورد در سال 95 انجام شد، همچنین طرح مودت، پاکسازی و شناسایی نیروهای مستعد برای مسئولیت های مختلف برگزار شد.

وی عنوان کرد: همچنین در سال 95، هشت گردان ناحیه همدان مرکب از 6 گردان بیت المقدس و گردانهای کوثر و امام علی(ع) برنامه اجرا کردند.

برزگر در خصوص دیگر برنامه های این ناحیه بیان کرد: به کارگیری نیروهای کادر و بسیجی در حفاظت از صندوق های اخذ رأی و همچنین امنیت چهارشنبه آخر سال توسط بسیجیان این ناحیه و برگزاری گشت‌های عملیاتی در ایام انتخابات، شب‌های قدر و اجرای ایست بازرسی و برنامه های مختلفی که گردان ها داشتند از دیگر اقدامات بوده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های راهیان نور تأکید کرد: 450 نفر متمرکز و 700 نفر غیرمتمرکز به مناطق عملیاتی جنوب و 250 نفر متمرکز و 300 نفر غیرمتمرکز به مناطق غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری اردوهای کشوری ابرازداشت: این اردوها نیز به تعداد 2 هزار و 939 نفر انجام شد که استانی یک هزار و 360 نفر و شهرستانی یک هزار و 579 نفر بود.

به گفته وی 25 جلسه توسط کارگروه های تخصصی برگزار شد و مرکز خانواده نیز برنامه های خوبی برای خانواده کارکنان داشت و همچنین کلاس آموزش فضای مجازی و مخاطرات آن و گوشی های هوشمند و مسابقات قرآن، تجوید و قرائت برگزار شد.

برزگر در ادامه در خصوص مهندسی، اضافه کرد: تکمیل و احداث پروژه های نیمه کاره 3 هزار و 200 مترمربع سالن ورزشی در اسلامشهر، کوی ولیعصر و شهرک فرهنگیان از جمله فعالیت‌های این ناحیه بوده است.

وی یادآور شد: تعیین تکلیف در املاک سپاه و اجرای قراردادهایی که به سپاه واگذار شده بود و طرح پسماند و طرح کمیته عمران امام رضا(ع) نیز از برنامه های خوبی بود که انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در خصوص کمک به جبهه مقاومت عنوان کرد: کمک ها نقدی به جبهه مقاومت 648 میلیون تومان به صورت نقد و کمک های غیر نقدی 2 میلیارد و 246 میلیون تومان بود.

وی با اشاره به برگزاری دو مورد گلریزان که یک مورد آن توسط جامعه زنان شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این راستا کمک های خوبی توسط بسیجیان صورت گرفت به خصوص از سه پایگاه آمنه(س)، ام البنین(س) و ام ابیها(س) کمک های خوبی دریافت کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار