خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

ماموریت بزرگ امروز بسیج و سپاه عرصه جنگ نرم است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در خصوص ماموریت جنگ نرم بسیج و سپاه گفت: ماموریت امروز به عنوان ماموریت بزرگ و طاقت فرسا در عرصه جنگ نرم است که در یک قلمرو بسیار وسیع باید در این عرصه وارد شویم.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۵۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
ماموریت بزرگ امروز بسیج و سپاه عرصه جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و یاد و خاطره شهدای استان همدان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در مسیری که شهدا برای ما ترسیم کرده اند قدم برداریم و تکلیف و رسالت خود را به بهترین وجه انجام دهیم.

وی با اشاره به انتصاب خود در سمت فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) عنوان کرد: هنگامی که به فرماندهان این سپاه از ابتدا تاکنون نگاه می کنم خود را ذره ای در برابر بزرگی و عظمت‌های آنان می‌دانم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با گرامیداشت یاد و خاطر شهید «حاج حسین همدانی» و شهید «شهبازی» و دیگر فرماندهان این سپاه افزود: این منزلت و جایگاه را در حد خود نمی بینم.

وی با بیان اینکه بنده فقط مدتی با شهدا بودم، ابراز داشت: امروز به عنوان سرباز ولایت انتصاب شدم که امید است بتوانم به خوبی انجام وظیفه کنم.

سردار مجیدی به تشریح ماموریت های سپاه و بسیج پرداخت و بیان داشت: ماموریت اصلی سپاه حرکت برای انجام ماموریت های جنگ سخت است که در حال حاضر تیپ انصارالحسین (ع) در منطقه غرب در این راستا مشغول به فعالیت هستند و ما وظیفه داریم از آن پشتیبانی کنیم.

وی ماموریت نیمه سخت را به عنوان دیگر ماموریت سپاه و بسیج معرفی کرد و ابراز داشت: استان همدان در تمام دوران دفاع مقدس در این ماموریت انجام وظیفه کرده که شهدا اثبات این ادعا هستند به طوری که در ترورهای ناجوانمردانه 441 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در خصوص ماموریت جنگ نرم تصریح کرد: ماموریت امروز به عنوان ماموریت بزرگ و طاقت فرسا در عرصه جنگ نرم است که در یک قلمرو بسیار وسیع باید در این صحنه وارد شویم.

وی تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی را به عنوان دیگر ماموریت های اصلی سپاه و بسیج دانست و تاکید کرد: این ماموریت تنها به سپاه و بسیج ختم نمی شود بلکه همه دلسوزان نظام و همه کسانی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی زحمت کشیده اند تا نهضت امام(ره) به نتیجه برسد و اثرات آن امروز در جهان اسلام قابل مشاهده است، امروز باید کمک کنند تا بتوانیم در راستای انجام این ماموریت حرکت کنیم.

سردار مجیدی در تشریح دیگر ماموریت های سپاه و بسیج به قدم برداشتن برای عمق بخشی به ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: در مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و تمام موضوعات این ماموریت بزرگی است که بر دوش ما گذاشته شده است.

وی با تاکید بر حفظ اتحاد و انسجام بین مردم تأکید کرد: امید است با کمک دستگاه‌ها ، خانواده شهدا و سایر مردم شهید پرور همدان بتوانیم با یک انسجام و وحدت ماموریت‌ها را انجام و به رسالت خود به بهترین وجه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار