خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان:

«جهاد کبیر» برای مقابله با نفوذ و از جنس اعتقادی است/ «آتش به اختیار» از مسائل مهم و کلیدی در اسلام

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و با بیان اینکه ایشان «جهاد کبیر» را برای مقابله با مسئله نفوذ مطرح کردند، گفت: جنس این نوع جهاد از جنس اعتقادی است.
کد خبر: ۸۸۹۳۱۲۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

«جهاد کبیر» برای مقابله با مسئله نفوذ و از جنس اعتقادی است/ «آتش به اختیار» از مسایل مهم و کلیدی در اسلامبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در نشست بصیرت‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان بسیج ادارات شهرستان بهار و جمعی از فرماندهان بسیج اصناف و کارگری ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید «علی فارسی» شهید شاخص سال 96 اظهار داشت: یکی از مباحث مهم امروز تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم افزود: استحاله فرهنگی و گرفتن استقلال فرهنگی از حیله‌های دشمنان است که متاسفانه دشمن در این عرصه قدری موفق بوده است.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان افزود: دشمن پس از طی این مراحل وارد مرحله تهدید نرم و حتی مهم‌تر از آن وارد فاز نفوذ شده است که از اصلی ترین اهداف دشمن است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و با بیان اینکه ایشان «جهاد کبیر» را برای مقابله با مسئله نفوذ مطرح کردند، گفت: جنس این نوع جهاد از جنس اعتقادی است.

امیری با بیان اینکه حضرت آقا برای اولین بار در سخنانش واژه «آتش به اختیار» را به کار بردند، تصریح کرد: ایشان با استناد به آیه 46 سوره مبارکه «سبا» فرمودند که در «آتش به اختیار» روش ایستادگی ما باید بدین گونه باشد که تک تک ما باید در برابر دشمن به قیام بپردازیم.

وی با بیان اینکه «آتش به اختیار» از مسایل مهم و کلیدی در اسلام است، با بیان جنبه تاریخی «آتش به اختیار» و اجرای آن از صدر اسلام تاکنون و ذکر مصادیق فراوان نفی این مهم توسط برخی افراد و با لحن‌های سخیف را باطل دانست.

*«آتش به اختیار» یک راهبرد و اقدام قوی در مقابل خباثت دشمن

فرمانده بسیج ادارات استان همدان خاطرنشان کرد: «آتش به اختیار» یک راهبرد و اقدام قوی در مقابل خباثت دشمن است که تمامیت اعتقادی و دینی مردم را مورد هدف قرار داده است.

وی افزود: اقدامات دشمن به قدری قوی است که هر لحظه امکان دارد که رابطه اتاق سرباز و اتاق فرمانده که اتاق فکر است قطع شود و آن جاست که باید «آتش به اختیار» عمل کرد.

امیری با ارائه راهکارهای مقابله با هجمه و حملات دشمن؛ معرفی خط امام(ره) و جلوگیری از تحریف این مسیر را از مهم‌ترین راهکارها برشمرد و گفت: متاسفانه افرادی حتی در جبهه خودی در فکر این مسئله بوده و درصدد تضعیف ولایت فقیه هستند.

وی توسعه اقدام فرهنگی به صورت تمیز، خود جوش، معرفی دستاوردهای نظام، داشتن روحیه حزب اللهی و روشنگری در برابر افراد ناآگاه، امیدآفرینی در میان مردم، تببین واژه‌هایی از قبیل عدالت، آزادی و شجاعت در اقدام را از راهکارهای مقابله با دشمن برشمرد.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه مسئله زن و خانواده یکی از مسایل مهم جامعه است، گفت: انحطاط و فلاح جامعه رابطه مستقیمی با جایگاه زن و خانواده در آن جامعه دارد.

وی با بیان اینکه نباید نقش مردم را فراموش کنیم، خاطرنشان کرد: به جای اینکه بخشی از وقت مردم در ادارات صرف شود مسوولین به میان مردم بروند و پاسخگوی شبهاتی که در ذهن مردم توسط دشمن ایجاد می‌شود، باشند تا مردم حضور مسولین را در جمع خود احساس کنند و منجر به رضایتمندی آنها از انقلاب و دستاوردهای
آن و عملکرد مسئولین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات