خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان مطرح کرد

خدمت صادقانه در گرو عمل به تعالیم دینی / مطالعه سیره شهدا روش مناسب برای کاستن بزهکاری‌های اخلاقی

فرمانده بسیج ادارات استان همدان خدمت صادقانه را در گرو عمل به این تعالیم دینی و ائمه(ع) دانست و با اشاره به توصیه امام راحل گفت: مطالعه در سیره شهدا یک روش مناسب برای کاستن بزهکاری های اخلاقی در دستگاه‌ها است.
کد خبر: ۸۸۹۷۶۶۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
خدمت صادقانه در گرو عمل به تعالیم دینی / مطالعه سیره شهدا روش مناسب برای کاستن بزهکاری‌های اخلاقی
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در نشست بصیرتی کارکنان شعبه مرکزی بانک کشاورزی همدان با موضوع ارتقاء شاخصه های اخلاقی اظهار داشت: زندگی ائمه معصومین (ع) بهترین الگوی سبک زندگی اسلامی است.

وی با تأکید بر مطالعه جنبه های مختلف زندگی معصومین(ع) و با اشاره به برنامه های انسان ساز زندگی ائمه(ع) افزود: آن چه را که امروز به عنوان مکارم اخلاقی به دست ما رسیده است برگرفته از تعالیم روح بخش حضرت پیامبر اکرم (ص) است.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان خدمت صادقانه را در گرو عمل به این تعالیم دانست و با اشاره به توصیه امام راحل عنوان کرد: مطالعه در سیره شهدا یک روش مناسب برای کاستن بزهکاری های اخلاقی در دستگاه‌ها است.

وی افزود: اگر عامل به این تعالیم باشیم بسیاری از ناملایمات فردی و اجتماعی جای خود را به تعادل رفتاری و مدارا خواهد داد.

امیری با تأکید بر بهره مندی از فروع دین، هر یک از این فروع را یک فرمول زیبا در راستای نیل انسان به کرامات عالیه دانست و گفت: فروع دین یک نقشه راه بی نظیر و منحصر به فرد و عمل به آن ها تکلیف است.

وی در پایان سخنانش فروتنی در برابر ارباب رجوع و انفاق روزانه از وقت و مال را از مصادیق خدمت صادقانه و عوامل تاثیرگذار و افزایش رضایتمندی در ارباب رجوع عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات