خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

آگاهی‌‌بخشی به جامعه مهمترین کار خبرنگاران

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان صداقت را از مهمترین اصول خبرنگاری عنوان کرد و گفت: خبرنگاران باید اخبار درست را ارسال کنند و نسبت به آگاهی ‌بخشی به جامعه تلاش کنند.
کد خبر: ۸۸۹۸۸۳۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
آگاهی‌‌بخشی به جامعه مهمترین کار خبرنگاران
حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری از شغل‌های مقدس است که می تواند در جامعه ثاثیرگذاری مهمی داشته باشد.

وی صداقت را از مهمترین اصول خبرنگاری عنوان کرد و افزود: خبرنگاران باید اخبار درست را ارسال کنند و نسبت به آگاهی‌بخشی به جامعه که مهمترین کار آنان است تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان با اشاره به شهدای خبرنگار و گرامیداشت یاد آنان عنوان کرد: خبرنگاران در زمان جنگ شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کردند و این نشانه خلوص نیت خبر نگاران و اهمیت شغلی آنان است.

وی یادآور شد: اگر خبرنگاران در تمام صحنه ها حضور داشته باشند به جرأت می توان گفت با مطالبه‌گری خود باعث تقویت افراد دست اندرکار چه در جبهه جنگ وچه در غیر جنگ می‌شوند بنابراین خبرنگاران باید متعهد و با صداقت باشند و بدون غرض‌ورزی اخبار را به درستی در اختیار مردم قرار دهند و مطالبات مردم را به گوش مسئولین برسانند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار