خبرهای داغ:

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان به مناسبت روز خبرنگار

همدان-مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی استان همدان در پیامی روز خبرنگار را به جهادگران عرصه قلم تبریک  گفت.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۹۷
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
پیام تبریک مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسام‌طاهر مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی استان همدان در پیامی روز خبرنگار را به جهادگران عرصه قلم تبریک  گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

روز خبرنگار، یادآور زحمات و تلاش های انسان های شریفی است كه در كسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاك و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند. روز پاسداشت كسانی است كه به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، سختی‌ها و مشقات این حرفه مقدس را به جان خریده و با تلاش و كوشش خود، اصلاح‌گر امور و روشنی‌بخش مسیر آینده می‌شوند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به  روزنامه‌نگاران و همه فعالان عرصه آگاهی و روشنگری به ویژه خبرنگاران فعال در حوزه اصناف و بازاریان استان همدان تبریک گفته و از این عزیزان تشکر و قدردانی می‌نمایم و امیدوارم با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت و آگاهی‌بخشی، بیش از پیش موفق و سرافراز باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار