خبرهای داغ:

تجلیل از پیشکسوتان خبر و تقدیر از خبرنگاران بخش صالح آباد

همدان-جلسه شورای فرهنگی بخش صالح آباد با موضوع «روز خبرنگار» با حضور بخشدار صالح آباد و اعضای شورای فرهنگی بخش، برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۳۰۷
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
تجلیل از پیشکسوتان خبر و تقدیر از خبرنگاران بخش صالح آباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه شورای فرهنگی بخش صالح آباد با موضوع «روز خبرنگار» با حضور بخشدار صالح آباد و اعضای شورای فرهنگی بخش، در محل سالن اجتماعات عمومی کتابخانه عمومی فجر برگزار شد.

عادل عبدالملکی، بخشدار صالح آباد در این جلسه با گرامیداشت یاد و نام خبرنگار شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار ایران به اهمیت جایگاه خبرنگاری و خبر نویسی اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران با تلاش بی‌وقفه در عرصه اطلاع رسانی با ارایه و انعکاس گزارشات از واقعیت‌های جامعه باعث پیشبرد اهداف دستگاه‌های اجرايی می‌شوند بنابراین باید با حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران در راستای ارتقای جایگاه آنان مد نظر قرار داد.

در این جلسه اعضای شورای فرهنگی بخش صالح آباد؛ برنامه‌های تجلیل از پیشکسوتان خبر و تقدیر از خبرنگاران بخش صالح آباد، غبارروبی مزار مطهر شهدای شهر صالح آباد با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه، معرفی کتاب در موضوع خبرنگار توسط کتابخانه عمومی فجر، برگزاری تور خبری بازدید از صدا و سیمای مرکز همدان و برگزاری مسابقه تولید کلیپ سه دقیقه‌ای شهروند خبرنگاران صالح آباد، را به عنوان ویژه برنامه‌های شورای فرهنگی بخش صالح آباد به مناسبت هفته خبرنگار پیشنهاد دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار