خبرهای داغ:
سرهنگ هندی ورکانه خبر داد

موفقیت سپاه ناحیه بهار در افزایش سرانه ورزشی شهرستان /آبرسانی به ۵٠ روستای بهار

همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار با همت جهادی در تلاش برای افزایش سرانه ورزشی در سطح شهرستان بود که در زمینه موفق شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۵۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
موفقیت سپاه ناحیه بهار در افزایش سرانه ورزشی شهرستان /آبرسانی به ۵٠ روستای بهار

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از ابعاد جنگ ترکیبی امروز، جنگ رسانه‌ای است؛ هم اکنون درگیر جنگ ترکیبی هستیم و این جنگ نیز جزو اهداف آمریکا قرار گرفته است.

وی با اشاره به دستاوردهای سپاه شهرستان بهار در حوزه احتماعی گفت: سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار با همت جهادی در تلاش برای افزایش سرانه ورزشی در سطح شهرستان بود که در زمینه موفق شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار رمز موفقیت سپاه و بسیج کار برای رضای خدا عنوان کرد و گفت: ما در یک سال پنج پروژه بزرگ را انجام دادیم که می‌توان آن را در سطح کشور بی‌نظیر عنوان کرد و این دستاوردهای بزرگ به خاطر امیدآفرینی در بین مردم رسانه‌ای نشد.

وی با بیان اینکه تمام مشکلات قابل حل است، تصریح کرد: با توجه به معضل اجتماعی طلاق، برای حل این مشکل نیازمند یک مکان برای ارائه مشاوره خانواده هستیم که در این راستا لازم است مسئولین برای در اختیار گذاشتن یک مکان ما را یاری کنند.

هندی ورکانه ساخت سالن ورزشی روستای گنج تپه را یکی از اقدامات جهادی سپاه برشمرد و گفت: در بحث بحران آب، سپاه ورود کرده و در ۵٠ روستا آبرسانی انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: در راستای اشتغالزایی در سال گذشته ۱۹٠ میلیارد ریال تسهیلات اعطا شد و در مسائل فرهنگی نیز نقش‌آفرینی داشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار