خبرهای داغ:
علی‌بخشی:

خراسان جنوبی قهرمان مسابقات زورخانه‌ای نوجوانان ایران شد

همدان-رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به برگزاری مسابقات مهارت‌های فردی و تیمی زورخانه‌ای نوجوانان کشور به میزبانی نهاوند گفت: خراسان جنوبی قهرمان مسابقات زورخانه‌ای نوجوانان ایران شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۹۱۹
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
خراسان جنوبی قهرمان مسابقات زورخانه‌ای نوجوانان ایران شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود علی بخشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات مهارت‌های فردی و تیمی زورخانه‌ای نوجوانان کشور گرامیداشت پهلوان شهید ورزش باستانی و زورخانه‌ای محمدابراهیم مبر به مدت دو روز به میزبانی شهرستان نهاوند در مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان نهاوند و در دو سالن مجزا برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات با شرکت ۳۰۰ ورزشکار مربی داور و ناظر از ۲۸ استان کشور به میزبانی مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند برگزار شد در این پیکارها که باعنوان گرامیداشت پهلوان شهید محمدابراهیم مبر برگزار شد تیم خراسان جنوبی عنوان قهرمانی را به دست آورد.

رئیس  اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه در این دوره از مسابقات تیم تهران بر سکوی دوم قرار گرفت و اصفهان نیز جایگاه سوم را به دست آورد، گفت: در این مسابقات به تیم‌های برتر جام قهرمانی اعطا شد.

وی بیان کرد: در پایان در رشته تیمی تیم خراسان جنوبی با یک اجرای عالی توانست با کسب ۲۴۳ امتیاز بالاتر از همه رقبای شرکت کننده ایستاد و مقام اول این دوره از مسابقات را به دست آورد.

علی بخشی عنوان کرد: همچنین تیم‌های استان‌های تهران و اصفهان پس از خراسان جنوبی در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

گفتنی است؛ شهید محمد ابراهیم مبر متولد۱۳۴۴ شهرستان نهاوند معلم مقطع ابتدایی مدارس نهاوند بود، متاهل  و دارای یک فرزند پسر که این فرزند بعد از اسارت ایشان به دنیا آمدند، او از ابتدای شروع جنگ تحمیلی در جبهه‌ها حضور داشت معلم شهید در طول این سالها سه بار بر  اصابت ترکش و بمب های شیمیایی  مجروح و سپس اسیر و جاوید اثر شد شهید مبر بیش از یک دهه رییس هیات ورزش های باستانی و زورخانهای نهاوند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار