خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان همدان به مناسبت روز بسیج اصناف

همدان- سازمان بسیج اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی همدان به مناسبت سالروز شهادت شهید عراقی، روز بسیج اصناف بیانیه‌ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۶۲۲۹۱۷
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
بیانیه سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان همدان به مناسبت روز بسیج اصناف

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی همدان به مناسبت سالروز شهادت شهید عراقی، روز بسیج اصناف بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

 تقارن اربعین حسینی با چهارم شهریور ماه سالروز شهادت شهید عراقی و روز بسیج اصناف، فرصتی است که فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار و از خودگذشتگی زنده نگه داشته شود.

 بسیجیان رهپویان و رهروان واقعی شهید و شهادتند که با لبیک به ندای حسین زمان مردانه به سوی جبهه‌ها شتافتند و عارفانه جان خویش را نثار کردند تا امروز کشور اسلامی ایران در امنیت کامل بدرخشد و هیچ بیگانه‌ای جرات آن را ندارد که نگاه خصمانه‌ای به این سرزمین افکند چون می‌داند که شیردلان بسیجی آموخته‌اند که مرگ سرخ به از زندگی ننگین است .

  ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی؛ تقارن این ایام  با روز بسیج اصناف را فرصتی می‌داند تا با حضور در مناسبت‌ها و مراسم مذهبی و اجرای برنامه‌های خاص معنوی و مذهبی، فرهنگ ناب بسیجی را که همان فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و برگرفته از مکتب عاشورایی است معرفی نماید.

بدینوسیله اینجانب بر خود لازم می دانم به نمایندگی از جامعه بزرگ اصناف و بازار استان، چهارم شهریور ماه سالروز شهادت شهید والامقام حاج مهدی عراقی، روز بسیج اصناف را به مجموعه بسیج اصناف استان همدان  و همه فعالان این عرصه به ویژه بازاریان و اصناف بسیجی تبریک و تهنیت عرض نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار