خبرهای داغ:
سرهنگ رحیمی خبر داد

رفع مشکل ۱۵ واحد تولیدی به همت بسیج اصناف نهاوند

همدان- مسئول بسیج اقشار سپاه ناحیه نهاوند گفت: بسیج اصناف سپاه ناحیه نهاوند در سال گذشته ۲۵ واحد تولیدی را عارضه یابی کرد و با برگزاری جلسات مختلف و پیگیری‌های انجام شده مشکل ۱۵ واحد تولیدی حل شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۷۱۹
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
رفع مشکل ۱۵ واحد تولیدی به همت بسیج اصناف نهاوند

سرهنگ میثم رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته بسیج اصناف اظهار کرد: بسیج اصناف شهرستان نهاوند با تعامل و همکاری اداره صمت کارهای بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام داده و همانند دوران دفاع مقدس همچنان پای کار هستند.

وی با اشاره به مأموریت اصلی بسیج اصناف گفت: مأموریت اصلی بسیج اصناف حمایت از فعالان اقتصادی کشور است و همه مردم به این واقف هستند که دولت بدون کمک بخش خصوصی به طور قطع نمی‌تواند در جنگ اقتصادی که امروز درگیر آن هستيم پیروز شود.

جانشین فرمانده و مسئول بسیج اقشار سپاه ناحیه نهاوند افزود: طی سال‌های اخیر، حمایت‌ها و کمک‌های نقدی فعالان اقتصادی کشور در بحران‌هایی که پیش رو داشته‌ایم و در عبور از بحران‌ها بسیار مؤثر بوده است و فعالان اقتصادی همچون دوران دفاع مقدس نقش به سزایی در توسعه شهرستان دارند.

وی تصریح کرد: بسیج اصناف و فعالان اقتصادی در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس گرفته تا سیل، زلزله و کرونا پای کار بوده و به کمک مردم نیازمند شتافته‌اند، بنابراین بسیج اصناف وقتی که فعالان اقتصادی را در کمک به دولت پیشتاز می‌بینند وظیفه خود می‌داند که از این فعالان اقتصادی حمایت کنند.

رحیمی بیان کرد: شهرستان نهاوند یکی از شهرستان‌های موفق و پیش رو در زمینه کارهای اقتصادی و فعالیت‌های اقتصادی و یکی از شهرستان‌های مؤثر در استان و کشور است که نشان دهنده ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: باتوجه به شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردمی است و سال‌های گذشته نیز شعار سال در مورد تولید بوده، بسیج اصناف شهرستان نهاوند هم تمام توان خود را بر روی محور اصلی تولید گذاشته است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه شهرستان نهاوند یکی از شهرستان‌های خوب در حوزه‌های اقتصادی است، اظهار کرد: این شهرستان یک طبیعت بکر با گیاهان دارویی با خواص بسیار بالا، دام قوی و کشاورزی قوی دارد و به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی استان و حتی کشور به خصوص در بحث گشنیز است؛ همچنین شهرستانی با وجود ۱۳ سراب جوشان در مسیر گردشگری است.

وی گفت: رویکرد بسیج اصناف سپاه ناحیه نهاوند تخصصی است و از تمام طرح‌های فعالان اقتصادی که در حوزه تولید باشد، حمایت و در رفع مشکلات آنها تلاش می‌کند.

رحیمی افزود: بسیج اصناف سپاه ناحیه نهاوند در سال گذشته ۲۵ واحد تولیدی را عارضه یابی کرد و با برگزاری جلسات مختلف و پیگیری‌های انجام شده مشکل ۱۵ واحد تولیدی حل شد که این واحدهای تولیدی در بحث تولید بسیار اثرگذار هستند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: مأموریت دیگر بسیج اصناف حمایت از افراد بی‌بضاعت شهرستان نهاوند بوده که با کمک خیرین در اتحادیه‌های مختلف کمک‌های خوبی به مردم بی‌بضاعت شهرستان داشته باشد و با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید طرح «یک کاسب یک دانش آموز» را راه‌اندازی کرده و اقلام زیادی شامل بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، البسه و... تهیه شده و در اختیار نیازمندان قرار داده است.

وی اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های فقه بازار ویژه بازاریان از دیگر مأموریت های بسیج اصناف است که بازاریان را با احکام فقهی خرید و فروش آشنا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار