خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید رجبیه همدان:

تمام معادلات پوچ دشمنان به برکت ولایت فقیه درهم پیچیده است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجبیه حوزه مقاومت شهید صوفی سپاه ناحیه همدان گفت: به برکت ولایت فقیه تمام افکار و اندیشه های غلط و معادلات پوچ دشمنان درهم پیچید ه شده است.
کد خبر: ۸۸۹۹۶۴۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
تمام معادلات پوچ دشمنان به برکت ولایت فقیه درهم پیچیده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی مختاری‌معین در جمع اعضاء پایگاه شهید رجبیه حوزه مقاومت شهید صوفی سپاه ناحیه همدان بیان داشت: جامعه ای که ما در آن هستیم یک جامعه الهی و اسلامی و جامعه‌ای است که ریشه و اساس آن ولایت فقیه است .

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که در آن حق و حقیقت گفته نشود باید فاتحه آن جامعه را خواند، تصریح کرد : به برکت ولایت فقیه تمام افکار و اندیشه های غلط و معادلات پوچ دشمنان درهم پیچید ه شده است.

فرمانده پایگاه شهید رجبیه همدان با اشاره به اینکه سکاندار این نظام الهی ولایت فقیه است، گفت: امروز به برکت نعمت ولایت فقیه و عدم اطاعت پذیری از کافران و ظالمان است که جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه های بین المللی و منطقه ای همانند خورشید می درخشد .

وی با اشاره به قرآن کریم و اینکه خداوند عدم تبعیت پذیری از کافران را جهاد کبیر می داند، یادآور شد: اصل مهم و گام اول در انقلابی‌گری در واقع عدم اطاعت از ظالمان و کافران است.

مختاری افزود: امنیت، رفاه، عزت، عدالت و پیشرفت، منوط به عدم تبعیت پذیری از کافران و ظالمان است.

وی خاطرنشان کرد: فرد انقلابی کسی است که در همه عرصه‌های زندگی از جمله در سبک زندگی، نوع پوشش و لباس و... از کافران و ظالمان تبعیت پذیری نداشته باشد .

فرمانده پایگاه مقاومت با بیان اینککه گام دوم در انقلابی‌گری بحث روشنگری است، اظهار داشت : در این مبحث شناخت وظیفه، شناخت دوست و شناخت دشمن بسیار مهم است.

وی افزود: تحلیل‌های غلط و بی‌اساس و غیر منطقی را قبول نکردن و رفع شبهه و امیدوار کردن مردم به نظام از جمله ویژگی‌های روشنگری است.

مختاری در ادامه گام سوم در انقلابی‌گری را ایستادگی و صبوری دانست و تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و صبوری ملت بزرگ ایران بود که آن را به پیروزی رساند .

وی خاطرنشان کرد: وحدت، دوری از تفرقه، ولایت پذیری و ولایت مداری و روشنگری توأم با تحلیل های درست و منطقی از نکات مهم در امر انقلابی‌گری است.

تمام معادلات پوچ دشمنان به برکت ولایت فقیه درهم پیچیده است 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار