خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

اصحاب رسانه‌ دارای روحیه جهادی هستند/ رسانه‌ها در بحث اقتصاد مقاومتی مطالبه‌گری کنند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ظرفیت بالای رسانه‌ها در موضوعات مختلف گفت: اصحاب رسانه‌ دارای روحیه جهادی هستند.
کد خبر: ۸۹۰۳۲۴۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
اصحاب رسانه‌ دارای روحیه جهادی هستند/ رسانه‌ها در بحث اقتصاد مقاومتی مطالبه‌گری کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان سفیری برای نظام جمهوری اسلامی در عراق بودند و در این ایام باید این روزهای طلایی را ارج نهیم.

وی با اشاره به کار خوب شهردار و شورای شهر ملایر و احداث سرای قلم گفت: جای تقدیر دارد که چنین مجموعه ای را پیش بینی کرده‌اند تا رسانه ها از نظر مکانی نزدیک هم باشند و از خداوند می خواهیم که از نظر همدلی، همصدایی و همزبانی نیز نزدیکی ایجاد شود .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اگر همزبانی و همصدایی ایجاد شود تاثیرات بسیار خوبی خواهد داشت، با اشاره به نقش رسانه‌ها در جامعه گفت: در بحث طرح «کرامت» که یکی از ماموریت‌های اصلی دستگاه‌های کشوری و لشکری شهرستان ملایر است، شما می توانید برانگیختگی و ایجاد انگیزه و توجه را در جامعه ایجاد کنید تا یک حرکت عمومی به وجود آید .

وی با اشاره به اینکه با کار مقطعی نمی‌توان در مقابل مواد مخدر ایستاد، افزود: اگر شما به عنوان اصحاب رسانه‌ها زمینه را فراهم کنید و به طور مستمر و در طول سال این را به عنوان یک مطالبه از همه دستگاه‌های اجرایی حتی سپاه بخواهید و فعالیت‌ها را منعکس کنید، می توانید در شهرستان ملایر اثرگذار باشید.

سردارمجیدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: اولین نقطه ای که دشمن در مفاسد اجتماعی بر آن دست گذاشته مواد مخدر است چراکه با بنیان خانواده ما درگیر است و یک حرکت جمعی شهرستانی را می‌طلبد و همه مسئولین باید ورود پیدا کنند تا در این زمینه یک قدم مثبتی برداشته شود .

وی با اشاره به ظرفیت بالای رسانه‌ها در موضوعات مختلف تصریح کرد: باید از این ظرفیت به صورت نوشتاری و زبانی استفاده کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است رسانه‌ها باید به عنوان یک مطالبه اصلی ورود کنند و اگر توانستید از این ظرفیت که فراهم شده ماموریت‌ها و رسالت‌های اصلی را انجام دهید جای تقدیر دارد.

وی با تأکید بر حفظ روحیه جهادی و با بیان اینکه اصحاب رسانه‌ دارای روحیه جهادی هستند، خاطرنشان کرد: روحیه جهادی می‌تواند مشکلات را رفع کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات