استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در مکتب اسلام ذلت جایی ندارد، گفت: شهدای ما پرورش یافته مکتب اسلام هستند و این را به وضوح می‌توان دید که شهید «حججی» هنگام اسارت در دست داعش با کمال عزت حرکت می کند.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۴۴
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

ذلت در مکتب اسلام جایی ندارد/ شهدا پرورش یافته مکتب اسلام هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام سیدمهدی آقامحمدی در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم شهید «محسن حججی» که به همت پایگاه شهید مدنی و هیئت سیدالشهدا (ع) در ملایر برگزار شد با اشاره به مقام شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: اهمیت شهادت در عصر کنونی در این است که کسی در این زمانه که همه مشغول زندگی دنیوی هستند، دنیا را با همه تجملاتش بگذارد و برود و در راه اسلام در سوریه شهید شود این مقامی است که تمام اولیا خدا دنبال آن هستند.

وی با اشاره به تبلیغات سوء نسبت به مدافعین حرم و بی‌اساس خواندن آن افزود: شهدا با حماسه آفرینی خود الگوی ما در مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جایگاه خانواده شهدا و مقام ارزشمند شهید و شهادت گفت: هر کس کاری کند که خانواده شهدا خوشحال شود خداوند را خوشحال کرده است.

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) اهتمام ویژه‌ای نسبت به خانواده شهدا داشتند، اظهار داشت: اهتمام دشتن یعنی اینکه شهید باید در بین مردم عزیز و گرامی باشد و خانواده شهدا در بین مسلمانان ارزشمند و مورد اهمیت قرار بگیرند و این همان سیره رسول الله(ص) است .

آقامحمدی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند زنده‌اند اما شما حیات آنها را درک نمی‌کنید و پاداشی که خداوند به شهدا می‌دهد از معامله‌ای که با خدا داشته‌اند بسیار خوشحال هستند و آرزو دارند بارها به دنیا بیایند و دوباره به شهادت برسند.

وی ادامه داد: مقام شهدا از همه چیز در دنیا بالاتر است آنچنان که امیرالمومنین(ع) در هیچ زمانی از زندگی نگفت «به‌خدای کعبه رستگار شدم» جز لحظه شهادتشان که فرمودند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه داعشی‌‌های ملعون مهره‌های صهیونیست و آمریکا هستند، گفت: آنان شهدا را به طرز فجیعی به شهادت می رسانند و هدفی جز ایجاد وحشت و اسلام‌هراسی ندارند.

وی با بیان اینکه در مکتب اسلام ذلت جایی ندارد، تصریح کرد: شهدای ما پرورش یافته مکتب اسلام هستند و این را به وضوح می‌توان دید که شهید «حججی» هنگام اسارت در دست داعش با کمال عزت حرکت می کند.

آقامحمدی با اشاره به تفکر امام(ره) در خصوص برپایی انقلاب اسلامی گفت: احیای حکومت اسلامی و گسترش حکومت اسلامی در بلاد اسلامی و حکومت شیعی و گسترش اسلام در تمام دنیا از اهداف امام راحل بود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و مغز متفکرآنها که پیشنهاد راه‌اندازی داعش را داده است، می‌گوید ما داعش را برای جلوگیری از گسترش قدرت ایران به وجود آوردیم، اگر داعش از بین برود قدرت ایران جهانی خواهد شد و همه جا را خواهد گرفت همچنان که تفکر حضرت امام(ره) این بود که اسلام را در تمام دنیا گسترش دهد تا مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان(عج) باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات