خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر حفظ روحیه انقلابی در جامعه گفت: قدرت‌ها از کلمه انقلاب و انقلاب‌گری ملت ایران در هراس هستند.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۲۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

قدرت‌ها از کلمه انقلاب و انقلاب‌گری ملت ایران در هراس هستند/ضرورت شبکه‌سازی در بسیج به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی، در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با تاکید بر حفظ روحیه انقلابی در جامعه اظهار داشت: قدرت‌ها از کلمه انقلاب و انقلاب‌گری ملت ایران در هراس هستند.

وی با اشاره به تأکیدات امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) بر انقلابی فکرکردن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن ابراز داشت: باید بتوانیم روحیه انقلابی را در جامعه حفظ کنیم.

* شخصیت شهید «قهاری» و «شهبازی» در استان مغفول مانده‌اند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به  معرفی شهید «قهاری» به عنوان شهید شاخص استان همدان، با بیان اینکه شهید «قهاری» و شهید «شهبازی» در استان مغفول مانده و شناخته شده نیستند، افزود: امسال باید با برنامه‌ریزی لازم شهید «قهاری» را  به جامعه بشناسانیم و به عنوان الگو معرفی کنیم.

وی با  تبیین ابعاد شخصیتی شهید «قهاری» از ایشان به عنوان یک شخصیت برجسته و بی‌نظیر یاد برد و بیان داشت: طرح ولایت که در سپاه به عنوان طرح سراسری ابلاغ شده، شهید«قهاری» آن را پایه‌گذاری و در دوران ماموریت خود در  یزد انجام داد.

سردار مجیدی با بیان اینکه از الگوهایی چون شهید «قهاری» غفلت کرده‌ایم،  اضافه کرد: لازم است در این قسمت ورود و این شهید بزرگوار را به عنوان الگو به نسل جدید معرفی کنیم و نشان دهیم که همدان ظرفیت آن را داشته که چنین شهیدی پرورش دهد.

وی با اشاره به ضرورت معرفی  شهدا، علما و بزرگان به عنوان الگو در جامعه  آن  را به عنوان روشی مناسب برای نشان دادن ظرفیت‌های استان به جامعه  دانست و تصریح کرد: اگر کنگره و یا بزرگداشتی  برای شخصیتی مهم برگزار می‌شود ضمن اینکه ابعاد شخصیتی آن به جامعه معرفی می‌شود، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های  استان را نشان می‌دهد که مهد پرورش این بزرگان بوده است.

* برخی مساجد شعار «مرگ بر آمریکا» را حذف کرده‌اند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به گردآوری خاطرات شهید «همدانی» برای معرفی ایشان به جامعه اشاره و بیان کرد: ظرفیت شهید «همدانی» بسیار بالا است بنابراین  باید بتوانیم از وجود ایشان استفاده  و چهره آن را به درستی به جامعه معرفی کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به رویکرد جدید سپاه در مسجد محوری با تاکید  بر انجام فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج در مساجد عنوان کرد: متاسفانه ما غفلتی کرده‌ایم و برخی از پایگاه‌های مقاومت را در خارج از مسجد ایجاد کرده‌ایم که باید به مساجد بازگردیم  و آنها را در مسجد فعال کنیم.

سردار مجیدی  با بیان اینکه برخی از مساجد  جامعه با نگاه دیگری پیش می‌روند و در استان همدان برخی مساجد شعار «مرگ بر آمریکا» را حذف کرده‌اند، گفت: علت این امر عدم وجود هئیت امنای خوب و انقلابی است بنابراین ضروری است  که پیشکسوتان سپاه در هئیت امنای مساجد  حضور و به فعالیت بپردازند.

* ضرورت حفظ اتحاد و هم‌بستگی در جامعه

وی با اشاره به ضرورت حفظ اتحاد و هم‌بستگی در جامعه با بیان اینکه در جریان انتخابات برخی مشکلاتی  ایجاد و موضع‌گیری‌هایی پیش می‌آید، عنوان کرد: بعد از انتخابات باید این موضوع‌گیری‌ها پایان یابد و مقداری به هم نزدیک و هم‌بستگی ایجاد کنند  تا بتوان جامعه  را در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت داد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: با وجود اختلاف سلیقه‌ها باید به سمت و سویی برویم تا بتوانیم  این هم‌بستگی را ایجاد کنیم  که البته افرادی که نسبت به نظام عناد دارند مد نظر نیست چراکه خط  آنها جداست اما بسیاری از این افراد دچار غفلت شده‌اند  که باید آنها را در مسیر صحیح قرار داد و از وجود آنها استفاده کنیم.

* برخی در صدد استفاده ابزاری از پاسداران  بازنشسته هستند

وی با  بیان اینکه برخی در صدد استفاده ابزاری از پاسداران  بازنشسته هستند، تصریح کرد: نباید  اجازه دهیم دیگران از جمع رزمندگان بهره‌برداری و از آنها استفاده ابزاری کنند چراکه آنها جمع ولایتی هستند و با ولایت زاویه ندارند.

سردار مجیدی  با بیان اینکه دیگران از جمع و اتحاد  پاسدران بازنشسته ترس و وحشت دارند، تاکید کرد: باید تلاش کنیم هیئت‌های کوچک را به هم وصل و در هیئت رزمندگان آنها را یکپارچه کنیم  تا تأثیر مد نظر را در جامعه داشته باشند و در سمت و سویی حرکت کنیم که با کمک آنها  مسیر مشخص را طی کنیم.

وی ادامه داد: اگرپیشکوتان ما را کمک کنند، به طور قطع می‌توانیم تاثیرگذار باشید در غیر این صورت انتظاراتی که از ما می‌رود نمی‌توانیم به خوبی برآورده کنیم.

* بسیاری دنبال این هستند که بسیج را به نوعی از ما بگیرند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر شبکه‌سازی در بسیج از آن به عنوان یک کار بزرگ و ارزشمند یاد کرد و بیان داشت: اگر در بسیج توانستیم کار سازماندهی و شبکه‌ای انجام دهیم به طور قطع تاثیرگذاری قابل توجهی خواهیم داشت وگرنه هرکسی به صورت جزیره‌ای و متفرق با وجود فعالیت خوب، نمی تواند تاثیر گذار باشد.

وی با بیان اینکه در جامعه بسیاری دنبال این هستند که بسیج را به نوعی از ما بگیرند، افزود: در این راستا نیز گروه‌هایی تشکیل داده‌اند که ناشی از این است که می‌خواهند جلوی حرکت بزرگ و تاثیرگذار بسیج در جهان اسلام را بگیرند.

سردار مجیدی با اشاره به اثرگذاری بسیج در جهان اسلام خاطرنشان کرد: اگر امروز به فرموده مقام معظم رهبری یک کار موازی در مقابل کار بسیج ایجاد می‌کنند به دلیل این است که ابهت، عظمت و افتخاری که بسیج ایجاد کرده را کمرنگ کنند.

وی یادآور شد:  اگر ما در سطح استان از شبکه بسیج با برنامه‌ریزی صحیح به درستی بهره‌برداری کنیم به طور قطع دشمن را در رسیدن به اهداف ناکام خواهم کرد که نمونه آن را در انتخابات شاهد بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات