خبرهای داغ:
مسئول کانون بازنشستگان سپاه همدان خبر داد
مسئول کانون بازنشستگان سپاه همدان از راه‌اندازی موسسه خیریه حمایتی امام رضا (ع) توسط این کانون در استان همدان خبر داد و گفت: همدان یکی از دو استانی است که در کشور توانسته این کار را انجام دهد.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۳۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

راه‌اندازی موسسه خیریه حمایتی امام رضا(ع) در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، تقی نظری‌کیا امروز در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با اشاره به برگزاری  همایش اظهار داشت: این همایش تحت عنوان همایش «انس و مودت» اردوگاهی سالیانه دوبار  با هدف گسترش روحیه جهادی، افزایش نشاط در بین بازنشستگان سپاه  و تکریم بازنشستگان با رویکرد تفریحی ـ ورزشی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال مرحله نخست این همایش  در سطح استان  با حضور بازنشستگان سپاه از امروز تا 29 شهریورماه برگزار خواهد شد، افزود: مرحله دوم آن با حضور بازنشستگان و همسران آنان به مدت یک هفته در آذر ماه برگزار می‌شود.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه همدان با بیان اینکه فعالیت‌های خدماتی و اداری بازنشستگان سپاه توسط سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح  و سازمان بیمه انجام می‌شود، عنوان کرد: کانون بازنشستگان به عنوان یک تشکل مردم نهاد اقدامات فوق برنامه بازنشستگان را انجام می‌دهد.

وی به تشکیل معاونت بازنشستگان در سپاه اشاره  و بیان کرد: خوشبختانه در سپاه ساختاری تحت عنوان معاونت بازنشستگان در کنار کانون بازنشستگان اقدام به اجرای برنامه‌هایی برای بازنشستگان کرده که همایش انس و مودت نمونه آن است.

نظری‌کیا  در بیان اقدامات صورت گرفته توسط کانون بازنشستگان استان، با اشاره به معضل بیکاری در جامعه، ازاعطای تسهیلات 100 میلیون ریالی به فرزندان بازنشستگان سپاه خبر داد  و عنوان کرد: مشکل بیکاری فرزندان بازنشستگان سپاه یکی از مشکلات اساسی بازنشستگان  است که کانون بازنشستگان با پیگیری‌های صورت گرفته توانست با دریافت مبلغ قابل توجهی، 100 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به فرزندان بازنشستگان که می‌توانند ایجاد شغل و کارآفرینی کنند، اعطاء کند.

وی  به  راه‌اندازی موسسه خیریه حمایتی امام رضا(ع)  به عنوان یکی دیگر از خدمات ارزنده کانون بازنشستگان  اشاره کرد و یادآور شد: برخی از بازنشستگان سپاه و خانواده متوفیان در مقطعی از زمان به مشکلات معیشتی و درمانی دچار می شوند  که در این راستا اقدام به راه‌اندازی موسسه خیریه حمایتی  کردیم  که مجوز آن صادر  و توسط سپاه تایید شده  استان همدان یکی از دو استانی است که در کشور توانسته این کار را انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات