خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار همدان:

افتتاح 754 پروژه در همدان/امسال 4 برابر پروژه‌های کلنگ‌زنی شده افتتاح داریم

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: طبق آمار امسال 754 پروژه با مبلغی حدود 700 میلیارد تومان افتتاح و 105 پروژه با حدود 200 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود و به عبارتی چهار برابرآن چیزی که کلنگ‌زنی می‎کنیم افتتاح داشته‌ایم.
کد خبر: ۸۹۰۸۵۹۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

افتتاح 754 پروژه در همدان/امسال 4 برابر پروژه‌های کلنگ‌زنی شده افتتاح داریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمودرضا عراقی با تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در مراسم هفته دولت در ملایر با بیان اینکه خوشحال هستیم در کشوری زندگی می کنیم که الگوی ارزنده ای به نام مردم سالاری دینی دارد، اظهار داشت: بعد از هزاران سال نگاه از بالا به پایین شکسته شده و مردم مستقیم در همه تصمیمات حضور دارند.

وی افزود: شوراهای اسلامی در شهر و روستا نیازهای مردم را احصاء و با توجه به شهرداری که انتخاب می کنند تلاش دارند تا خدمات خوب و قابل توجهی به مردم ارائه دهند .

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه در سطوح بالاتر نمایندگان مجلس نیز توسط مردم انتخاب می‌شوند، اظهار داشت: این سیستم پارلمانی محلی و ملی و در کنار آن ریشه مذهبی که هست مردم سالاری دینی را به وجود آورده است بنابراین باید خود را مسلح کنیم که در این سیستم به بهترین نحوممکن عمل کنیم .

وی با بیان اینکه در شوراهای اسلامی سلیقه‌های مختلف داریم اما مهم آن است تا مردم سالاری دینی و رأی اکثریت را بپذیریم، یادآور شد: در انتخابات هر سلیقه ای آمد تلاش خودش را کرد و از انواع و اقسام روش‌های تبلیغاتی استفاده کردند اما آنچه مردم پسندیدند همین دولت تدبیر و امید بود .

عراقی با بیان اینکه هزاران هزار پروژه عمرانی نیمه تمام روی زمین مانده است، گفت: جمع کردن این پروژه‌ها کار سنگینی است؛ پروژه اجرا کردن خوب است اما باید به اندازه وسع خود پروژه تعریف کنیم و چشم اندازهای خود را خوب ببینیم نه اینکه توقعاتی در مردم ایجاد کنیم .

وی با بیان اینکه بیشتر پروژه‌ها در دولت به بهره برداری می‌رسد، گفت: البته پروژه‌ها با توجه به اولویت‌بندی انجام شده و پروژه‌هایی که اعتبارات بیشتری به آنها داده شده در حال انجام است .

معاون عمرانی استاندار همدان افزود :طبق آمار امسال 754 پروژه با مبلغی حدود 700 میلیارد تومان افتتاح و 105 پروژه با حدود 200 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود و به عبارتی چهار برابرآن چیزی که کلنگ‌زنی می‎کنیم افتتاح داشته‌ایم این یعنی اولویت را به پروژه ‌های نیمه تمام داده‌ایم تا مردم از ثمرات این پروژه‌ها استفاده کنند .

وی خاطرنشان کرد: فراموش نکنید دولت تدبیر و امید هم می‌توانست بیاید پروژه‌های دیگری را کلنگ بزند و فکر آینده هم نباشد اما امیدواریم بتوانیم با حمایت های مقام معظم رهبری که از دولت داشته اند به اهداف خود برسیم .

عراقی با بیان اینکه در مجموع ۲۰ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان در حال انجام و یا پایان یافته است، گفت: از جمله این پروژه‌ها ۳ پروژه آبرسانی همزمان در روستاها با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان و ۷ طرح عمرانی، اقتصادی در سامن با اعتبار ۷۳۷ میلیون تومان افتتاح و پارک مسافر بلوار شهدای سامن با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار