خبرهای داغ:
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت هفته دولت در نهاوند

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت هفته دولت در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۳۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت هفته دولت در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محمود مصباح در آیین گشایش نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت هفته دولت  که با حضور هنرمندان و علاقمندان به هنر طراحی و نقاشی برگزار شد، اظهار داشت: هفته دولت یادآور شهادت دولتمردان ایران اسلامی شهید محمدعلی رجایی و شهید محمدجواد باهنر است.

وی افزود: به مناسبت هفته دولت و به پاسداشت شهادت این یاران امام و انقلاب واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان نسبت به برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی از آثار 7 نفر از هنرمندان برجسته شهرستان اقدام کرده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: ایام این هفته فرصت های مهم و ارزنده ای برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و در همین راستا این اداره همچون سال‌های گذشته برگزاری برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته است.

وی ابراز داشت: برگزاری چندین ویژه برنامه شامل نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی، برگزاری عصر شعر و خاطره، دیدار با خانواده شهدای هفته دولت و... از اقدامات پیش بینی شده در هفته دولت است.

مصباح افزود: نمایشگاهی که امروز افتخار افتتاح آن را داریم شامل 50 اثر نقاشی و گرافیک در تکنیک‌های آبرنگ، کلاژ، نقاشی نقطه‌ای، نقاشی با کامپیوتر و غیره از هنرمندان خوش ذوق و برجسته نهاوندی است.

وی یادآور شد: آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه در قطع 50 در 70 بوده و علاقمندان می توانند از 2 تا 9 شهریور ماه همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 20 برای بازدید از آن به محل برگزاری واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان دانش مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نهاوند مراجعه و از این نمایشگاه بازدید کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات