خبرهای داغ:
استاندار همدان با اشاره به پیگیری مشکلات شهرستان توسط نمایندگان ملایر در مجلس گفت: در بحث یارانه کشمش نمایندگان پیگیری مستمر می کردند که منجر به این شد تا 15 میلیارد تومان یارانه کشمش برای استان همدان تصویب شود.
کد خبر: ۸۹۰۹۳۸۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

تصویب 15 میلیارد تومان یارانه کشمش برای استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمدناصر نیکبخت در سفر خود به مناسبت هفته دولت به ملایر در طرح کلنگ زنی گلخانه 20 هکتاری دهنو علی آباد با اشاره به یاد و خاطره همه شهدا و شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: امروز شاهد کلنگ‌زنی گلخانه ای 20 هکتاری هستیم؛ گلخانه‌ها در ارتباط با مصرف بهینه آب و خاک به صرفه هستند.

وی با بیان اینکه بسیار ارزشمند است درسطح استان با همت سازمان جهاد کشاورزی و حمایت‌های همه ارکان دولت اینگونه طرح‌ها ایجاد می شود، افزود: عملیات اجرای گلخانه‌های 20 هکتاری در کبودراهنگ و نهاوند انجام شده و اکنون در ملایر نیز آغاز شد و این جای خوشحالی دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه ما باید بیشترین استفاده را از آب موجود در استان داشته باشیم، اضافه کرد: یکی از مشکلات و مسائلی که بعدها دچار خواهیم شد و امروز نیز هشدارهای آن را می‌بینیم بحث آب است و به همین خاطر باید بیشترین صرفه‌جویی را در این زمینه داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه در استان همدان با افزایش آبیاری تحت فشار می توان گفت که به نسبت اراضی زیرکشت در کشور جایگاه خوبی داریم، افزود: بالای 50 درصد از کل اراضی ما آبیاری تحت فشار بوده و 81 درصد از کل اراضی مستعد نیز به آبیاری تحت فشار تبدیل شده است .

نیکبخت بیان کرد: این کار بسیار شایسته ای است سالانه حدود 10 هزار آبیاری تحت فشار اجرا کردیم دولت در ادامه خدماتش شعارش این است که تدبیر امید برای تولید و اشتغال به گونه ای عمل شود که بتواند معیشت مردم را مطلوب کند .

وی با اشاره به خلق حماسه مردم در انتخابات و عملکرد دولت یازدهم طی چهار سال گذشته گفت: رأی مردم مهر تایید بر این قضیه زد و با همه نواقصی که داشتیم از نمایندگان مجلس نیز تشکر می کنم که با رأی قاطع خود باعث شدند دولت با شرایط خوبی کار خود را آغاز کند .

استاندار همدان با اشاره به مراسم تنفیذ و سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری دولت را حمایت کردند تا دولت بتواند به قول‌ها و مطالباتی که مردم دارند جامع عمل بپوشاند .

وی عنوان کرد: امید است با هماهنگی که در قوای سه گانه و همه ارکان نظام است بتوانیم در دولت دوازدهم به مطالبات مردم پاسخ مثبتی بدهیم .

نیکبخت با اشاره به پیگیری مشکلات شهرستان توسط نمایندگان ملایر در مجلس گفت: در بحث یارانه کشمش نمایندگان پیگیری مستمر می کردند که منجر به این شد تا 15 میلیارد تومان یارانه کشمش برای استان همدان تصویب شود .

وی گفت: امیدواریم با کمک همه ارکان نظام و با حمایتی که مقام معظم رهبری دارند به گونه ای عمل شود که شاهد هیچ بیکاری در سطح استان نباشیم .

در این سفر پروژه های ایستگاه گاز خورزامی و سلف سرویس دانشکده خوازمی افتتاح و از طرح دو باند کردن جاده تویسرکان به ملایر بازدید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات