خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

امروز صحنه برای ادای دین و تکلیف دولت دوازدهم فراهم است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم و نمایندگان آنها در مجلس دین خود را ادا کردند، گفت: امروز صحنه برای ادای دین و تکلیف دولت دوازدهم فراهم است و دولت‌ها متوجه اقتدار کشور شده‌اند و هجوم می‌آورند برای سرمایه‌گذاری در کشور از این فضا باید استفاده کرد .
کد خبر: ۸۹۰۹۶۷۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

امروز صحنه برای ادای دین و تکلیف دولت دوازدهم فراهم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد کاظمی امروز در مراسم هفته دولت در ملایر با اشاره به اینکه خصوصیت دولت‌های بعد از انقلاب مردمی بودن است، بیان داشت: پایه دولت همراهی مردم و اساس موفقیت آن بوده است و در دولت‌های مردمی بوده که توانستند بار سنگین خدمات را برعهده بگیرند.

وی با اشاره به حضور با شکوه مردم در همه صحنه‌های مورد نیاز در بحث حفاظت و صیانت از انقلاب گفت: مردم نهایت حضور را داشته اند و در حرکت شکوهمند خود در اردیبهشت 96 نیز این حضور حماسی را تجدید کردند و اساس اقتدار و امنیت را برای این کشور آفریدند .

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف باشکوه با حضور کشورهای مختلف افزود: در این زمان کشورهای اروپایی جرأت برگزاری چنین مراسمی را ندارند و این اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی که حاصل رهبری مقام معظم رهبری و حضور پرشکوه مردم و جانفشانی نیروهای مسلح و بسیج است .

وی با بیان اینکه مردم و نمایندگان آنها در مجلس دین خود را ادا کردند، گفت: امروز صحنه برای ادای دین و تکلیف دولت دوازدهم فراهم است و دولت‌ها متوجه اقتدار کشور شده‌اند و هجوم می‌آورند برای سرمایه‌گذاری در کشور از این فضا باید استفاده کرد .

کاظمی افزود: امیدواریم ما هم بتوانیم از فرصت سرمایه‌گذاری استفاده کنیم و معضل بیکاری را رفع کنیم و همچنان که در کنترل تورم موفق بوده‌ایم، بتوانیم در رفع رکود نیز موفق باشیم و دولت را کمک کنیم تا بخش مسکن را از رکود خارج کند .

وی با اشاره به قول وزیر راه و شهرسازی در مورد محور ملایر - بروجرد و محور آورزمان خواستار پیگیری استاندار همدان شد و گفت: پرداخت خسارات وارد شده به گلخانه‌های ملایر بر اثر سرمای سال گذشته از درخواست‌های دیگر نمایندگان ملایر در مجلس است .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار