خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی حوزه فاطمه الزهرا(س) رزن گفت: برنامه‌های جوانه‌های صالحین به همت تعلیم و تربیت حوزه فاطمه الزهرا(س) رزن در پایگاه‌های تابعه این حوزه تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۹۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

جوانه‌های صالحین حوزه فاطمه الزهرا(س) رزن تا ۲۰ شهریور ماه ادامه داردمعصومه علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به برگزاری طرح جوانه‌های صالحین اظهار داشت: جوانه‌های صالحین با هدف پر کردن اوقات فراغت بسیجیان و حلقات صالحین در پایگاه‌های بسیج شهرستان رزن در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی، فرهنگی و آموزشی در طرح جوانه‌های صالحین افزود: از دیگر اهداف مهم این طرح جذب افراد بیشتر به بسیج است.

مسئول بسیج سازندگی حوزه فاطمه الزهرا(س) رزن عنوان کرد: این برنامه با تشکیل کلاس‌های علمی و تقویتی دانش‌آموزان بسیجی در مدارس روستاها نیز در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: کلاس‌های قرآن، زبان، ریاضی، آموزش صنایع و هنرهای دستی، سفره‌آرایی و آشپزی برای بانوان از دیگر برنامه‌های این طرح است.

علی‌محمدی تصریح کرد:و همچنین تشکیل کارگاه های دخترانه و مادرانه برای توانمندسازی بانوان در مقابله با جنگ نرم و تربیت فرزندان وهمچنین مهارت همسرداری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این طرح در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های جوانه‌های صالحین به همت تعلیم و تربیت حوزه فاطمه الزهرا(س) رزن در پایگاه‌های تابعه این حوزه تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات