نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختلاس بزرگ وقت مردم را چه کسی جبران می‌کند؟ گفت: اختلاس مالی با حکم دادگاه ممکن است برگردد اما اختلاس وقت هیچ گاه قابل جبران نیست.
کد خبر: ۸۹۱۳۵۰۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

اختلاس بزرگ وقت مردم چه کسی جبران می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته شامگاه دوشنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران و مدیران رسانه ها و مطبوعات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تبریک دهه امامت، اظهار داشت: اصحاب رسانه در تمام عرصه‌های مطالبه‌گری ایستاده و دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به نشستی که با اصحاب رسانه در خانه ملت داشت، گفت: پیگیر مسائل و مشکلات مردم همدان بوده و در اولین فرصت به عنوان خادم و نماینده مردم در خدمت آنان خواهم بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران قشر مظلوم جامعه هستند و حق آنان در جامعه ادا نشده است؛ جایگاه اصحاب رسانه باید تبیین شود و همه بدانند که آنان مطالبه‌گر هستند و این حق مردم است.

وی در ادامه با بیان اینکه رشد و توسعه پایدار با اصحاب رسانه است که مطالبه‌گر بوده و موارد را مطرح می‌کنند، افزود: اصحاب رسانه توسعه پایدار را در استان قطعی می‌کند و حرف‌هایی که زده می‌شود به جای خود بیان می‌کند.

خجسته تصریح کرد: حالت استبدادی مدیریتی باید برداشته شود و مدیران در صدا و سیما به مردم گزارش دهند، باید در مقابل هر گونه زیاده خواهی و فساد ایستاد.

* پیگیر پروژه آبرسانی از سد تالوار هستیم

وی در خصوص گزارش‌دهی مدیران از صدا و سیما عنوان کرد: باید جلسات انتقادی گذاشته شود و کسی را که نمی‌تواند کار کند به چالش کشید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اصحاب رسانه نباید تهدیدپذیر باشد، چراکه قدرت این قشر کمتر از مجلس نیست.

وی در خصوص کمبود آب در استان، عنوان کرد: نمایندگان از وزیر نیرو خواستند در این زمینه ورود کند و پیگیر پروژه آبرسانی از سد تالوار باشد و ماهانه در این خصوص به ما گزارش کار دهد.

خجسته با اشاره به همکاری خوب نمایندگان استان در پیگیری امور؛ در خصوص زیرساخت‌های استان، گفت: در این خصوص زیرساخت‌های آزادراه، ریل راه آهن و ... هر ماه با وزیر راه جلسه گذاشته‌ایم تا از روند این پروژه ها مطلع شویم.

وی تصریح کرد: استان همدان با قدمت ۷ هزار سال ظرفیت و توانمندی بالایی دارد و یک هزار و۸۰۰ جاذبه توریستی دارد اما از گذشته کارها انجام نشده در صورتی که اصفهان با قدمت ۴۰۰ سال از راه آهن و گردشگری بالایی برخوردار است.

* باید در مورد جذب سرمایه‌گذار با قدرت پیگیر باشیم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از صدا و سیما و مسئولین استان گله‌مندیم، عنوان کرد: جذب سرمایه‌گذار تنها راه نجات استان است.

وی یادآور شد: دولت باید حالت نظارتی خود را داشته باشد ما باید در مورد جذب سرمایه‌گذار با قدرت پیگیر باشیم.

خجسته در ادامه اضافه کرد: در استان همدان ۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده همچنین از کره، چین و . . . جذب سرمایه‌گذار داشتیم و ۱۵ هتل در استان در حال ساخت است و باید در این بخش سرمایه‌گذاری کنیم.

وی در خصوص بخش توریستی، بیان کرد: استان همدان توریستی است و باید در این مورد کار کرد و می توانیم در آینده کارهای خوبی انجام دهیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص غارعلیصدر ، عنوان کرد: بودجه باید به استان بیاید این سرمایه عظیمی است، که در استان نهفته است و در مورد جذب توریست نیز باید تبلیغات خوبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اختلاس بزرگ وقت مردم را چه کسی جبران می‌کند؟ بیان کرد: اختلاس مالی با حکم دادگاه ممکن است برگردد اما اختلاس وقت هیچ گاه قابل جبران نیست.

خجسته با اشاره به اینکه مدیرانی که در کارها روزمرگی دارند باید پاسخگوی مردم باشند به دلیل اینکه از وقت مردم سوء استفاده کرده اند، تأکید کرد: در مقابل مدیری که در انجام وظایف خود صادق نباشد خواهیم ایستاد.

وی عنوان کرد: از رئیس جمهور و مدیران استان خواستیم مدیران کارآمد معرفی کنند، ابراز داشت: در غیر این صورت با آنها برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات