خبرهای داغ:
رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: غدیر جشن بزرگ شیعیان دنیاست که نباید برای این روز کم‌کاری کرد و باید این جشن را در جامعه فراگیرتر کرد.
کد خبر: ۸۹۱۳۶۴۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

جشن غدیر را باید در جامعه فراگیرتر کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید جامه‌بزرگی  در مراسم جشن غدیر دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان داشت: واقعه غدیر هیچ‌گاه کهنه و فراموش‌شدنی نیست و زنده نگه‌داشتن و پایبندی به پیام غدیر خم وظیفه همه مسلمانان است.

 وی افزود: ما باید قدردان و شکرگزار نعمت‌هایی  که خداوند در اختیارمان قرار داده است و شیعه حضرت علی(ع) بودن یکی از بزرگ‌ترین این نعمت است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: برای شیعه بودن تنها قبول داشتن پیامبر اکرم (ص) کافی نیست بلکه زمانی دین کامل می‌شود که امامت حضرت امیر المومنین علی (ع) را نیز قبول کنیم.

وی تأکید کرد: متأسفانه آن‌طور که شایسته و بایسته این عید بزرگ است ما در جامعه جشن نمی‌گیریم، امیدواریم این محفل سر آغازی شود برای حرکت دانشجویان و اساتید در محورهای پژوهشی این واقعه بزرگ تاریخ اسلام که نجات‌بخش بشریت است.

جامه‌بزرگی  خاطرنشان کرد: غدیر جشن بزرگ شیعیان دنیاست که نباید برای این روز کم‌کاری کرد و باید این جشن را در جامعه فراگیرتر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات