خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان خبر داد

ارسال ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی ترنم بیداری در همدان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: حدود ۶۰ اثر در رشته‌های مختلف موسیقی به دبیرخانه جشنواره استانی آواها و سرودهای حماسی بسیج ارسال شده است.
کد خبر: ۸۹۱۲۹۲۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

ارسال ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی ترنم بیداری در همدانرسول کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: سومین جشنواره استانی آواها و سرودهای حماسی بسیج با عنوان «ترنم بیداری» همزمان با عید سعید غدیر خم در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آثار تحویلی افزود: حدود ۶۰ اثر در رشته‌های مختلف موسیقی به دبیرخانه جشنواره استانی آواها و سرودهای حماسی بسیج ارسال شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان ابراز داشت: انتخاب آثار توسط انجمن موسیقی بسیج هنرمندان، از برگزاری جشنواره در روزهای ۱۷ تا ۱۹ شهریور ماه خبر داد.

وی ادامه داد: این مراسم از ساعت ۱۷ در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

کرمی یادآور شد: در این جشنواره گروه‌های منتخب موسیقی سنتی و سرودهای حماسی و پاپ به صورت زنده به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره نیز روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه سال جاری ساعت ۱۷ برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بازدید از اجراها برای علاقمندان موسیقی رایگان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات