دوره‌های آموزشی طلایه‌داران امر به معروف در شاهرود برگزار می‌شود

مسؤول واحد امر به معروف و نهی از منکر سپاه شاهرود گفت: دوره‌های آموزشی طلایه‌داران امر به معروف در شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۴۳۵۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
جعفر اسماعیلی در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شاهرود گفت: این دوره‌های آموزشی با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و قسمت‌های امر به معروف و نهی از منکر حوزه‌های مقاومت بسیج در جهت آموزش و ارتقای سطح آمران به معروف و ناهیان از منکر و سازمان‌دهی این نیرو‌ها در گروه‌های سه‌نفره صالحین امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

مسؤول واحد امر به معروف و نهی از منکر سپاه شاهرود با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۵۰ نفر در دوره‌های آموزشی طلایه‌داران شرکت نموده‌اند، افزود: تلاش داریم با ایجاد گروه‌های طلایه‌داران در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم و این فرهنگ را در آحاد جامعه نهادینه نماییم.

لازم به ذکراست، به همت قسمت امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه و حوزه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات حوزه‌های خاتم‌الانبیا (ص)، ولایت، کربلا و بسیج جامعه زنان دوره‌های آموزش طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از خواهران و برادران در کانون جوانان بسیج شاهرود و کانون شهید مفتح بسطام برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار