خبرهای داغ:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان خبر داد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در همدان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۷۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

آغاز هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نعمت‌اله زنگنه امروز در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت اله مدنی(ره) و آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم رژه در میدان باباطاهر گفت: با توجه به اصلاحات هندسی شهر و اجرای مراسم در آخرین روز تعطیلات تابستان و روز جمعه واقع شده در میدان باباطاهر بار ترافیکی و تجمع بالایی را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی شهرستان همدان تصریح کرد: با توجه به پیاده‌راه‌سازی میدان امام(ره) و بار ترافیکی آن و همچنین بازار مرکزی همدان که به قسمت‌های حاشیه و از جمله میدان عین القضات، میدان فلسطین و میدان باباطاهر منتقل کرده اگر بخواهیم محدودیت ترافیکی ایجاد کنیم موجب ایجاد نارضایتی می‌شود.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر وجود ادوات زرهی برای مراسم رژه نیز از دیگر موضاعاتی است که باید در نظر گرفته شود، ابراز داشت: با توجه به بار ترافیکی بالا در این محل پیشنهاد می‌شود محل اجرای این برنامه تغییر کند و به باغ بهشت در کنار گلزار شهدا برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات