عضو شورای عشایر طایفه رحمتی ترکاشوند با بیان اینکه ما با مشکلات زیادی مواجه هستیم و از مسئولان می‌خواهیم که به مشکلات ما رسیدگی کنند، گفت: عشایر قشر زحمت‌کش جامعه هستند اما صدای کمک‌خواهی آنان به گوش مسئولین نمی‌رسد.
کد خبر: ۸۹۱۸۶۲۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

صدای کمک‌خواهی عشایر به گوش مسئولین نمی‌رسدرضا رحمتی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر در حاشیه برگزاری کلاس آموزش طرح کرامت با اشاره به فرموده امام(ره) در خصوص عشایر اظهار داشت: عشایر ذخایر انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه ما با مشکلات زیادی مواجه هستیم و از مسئولان می‌خواهیم که به مشکلات ما رسیدگی کنند، افزود: عشایر قشر زحمت‌کش جامعه هستند اما صدای کمک‌خواهی آنان به گوش مسئولین نمی‌رسد.

این عضو شورای عشایر طایفه رحمتی ترکاشوند با اشاره به تولید گوشت توسط عشایر عنوان کرد: با وجود این امر متاسفانه دولت با واردات گوشت از کشورهای دیگر به تولید ما ضربه می‌زند .

وی با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم سر بار جامعه باشیم، گفت: عشایر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری گام برداشته است .

رحمتی ترکاشوند با درخواست حمایت از مسئولین دولتی افزود: امید است ساز و کاری برای ما تعیین شود که شامل یک قانون در کشور شویم و از قشر عشایر که از ارکان مهم تولید هستند حمایت شود .

وی با بیان اینکه در استان‌های لرستان و خوزستان پذیرای ما هستند، ابراز داشت: در استان همدان برای چرای دام با مشکلات بسیاری مواجه هستیم و از مسئولین می‌خواهیم برای اسکان عشایر اقدامی کرده و موانع رفع مشکلات ما را فراهم کنند .

این عضو شورای عشایر طایفه رحمتی ترکاشوند در مورد فروش گوسفندان خود نیز اظهار داشت :دام‌های ما را دلالان می‌خرند و سودش را آنها می‌برند در صورتی که ما پس از 12 ماه پرورش دام با تمام سختی‌های آن به اندازه دلال سود نمی‌بریم.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه عشایر با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند، خاطرنشان کرد: در این مدت به جز سپاه هیچ کس به ما توجه نکرده است و احوالی از ما نمی‌پرسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات