فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر گفت: باید مبارزه با مواد مخدر به یک مطالبه عمومی در سطح شهرستان و یک گفتمان قالب تبدیل شود.
کد خبر: ۸۹۲۱۴۹۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

مبارزه با مواد مخدر باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان قالب تبدیل شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی امروز با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار آزادگان عالم امام حسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطر ه رشادت‌ها و جانفشانی جوانان این سرزمین و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بر اساس محورهای مشخص شده طرح کرامت برنامه‌ها در حال اجرا است.

وی ضمن تأکید بر ایجاد برانگیختگی عمومی علیه اعتیاد افزود: برانگیختگی باید به نحوی باشد که مردم نسبت به مواد مخدر متنفر شوند و راهپیمایی‌های خودجوش در این زمینه داشته باشیم و از مسئولین مطالبه برخورد با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و افرادی که اعتیاد دارند، را داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر باید بحث مبارزه با مواد مخدر به یک مطالبه عمومی در سطح شهرستان و یک گفتمان قالب تبدیل شود، گفت: باید در شهرستان مبارزه همه جانبه با موضوع مواد مخدر اتفاق بیفتد و آن نگرانی که مقام معظم رهبری در خصوص آسیب‌های اجتماعی به ویژه بحث مواد مخدر دارند، رفع شود .

وی با اشاره به اینکه موفقیت این طرح باعث می‌شود بحث کشوری آن به استان‌ها واگذارشود، ابراز داشت: موفقیت در این طرح یک وظیفه مهم است و نباید کوتاهی کنیم و باید توان بیشتری بگذاریم.

ابراهیمی ضمن تقدیر از کارگروه‌ها و مسئولین ادارات و سازمان‌ها شهرستان ملایر در راستای همکاری و پیگیری در اجرای طرح کرامت اظهار داشت: همایش «نه به اعتیاد» 28 مهر ماه در شهرستان ملایر برگزار می‌شود که امیدواریم با این تجمعی 80 درصد مردم را درگیراین طرح کنیم و یک برنامه بزرگ انجام شود تا بتوانیم بحث طرح کرامت را نهادینه کنیم .

وی با اشاره به اینکه هرجا مردم پای کار باشند موفقیت حاصل می‌شود، افزود: دفاع مقدس نمونه بارزی از مشارکت مردم است چراکه اگر مردم پای کار نمی‌آمدند نمی‌توانستیم به این پیروزی‌ها دست پیدا کنیم و مسئولین کشوری نیز بر مشارکت مردم در این امر تاکید دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به تخریب پاتوق معتادان در سطح شهرستان که به کمک مردم انجام شد، گفت: این حرکت در سطح کشور مطرح شد که ملایر توانسته است پاتوق معتادان را تخریب کند و این کار به درخواست مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: کمک مردم در این زمینه‌ها یک ظرفیت عظیم است که باید از آن استفاده کرد و با این ظرفیت می‌توانیم این بلای خانمان‌سوز را به حداقل برسانیم و بتوانیم این معضل را کنترل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات