فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

دفاع مقدس سرچشمه گسترش انقلاب و عزت و اقتدار ملی ایران اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه توان دفاعی ما روز به روز در حال افزایش است که سرچشمه همه این قدرت‌ها و توان‌ها دفاع مقدس است، گفت: دفاع مقدس باعث گسترش انقلاب و عزت و اقتدار ملی ما شده است .
کد خبر: ۸۹۲۴۲۸۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

دفاع مقدس سرچشمه گسترش انقلاب و عزت و اقتدار ملی ایران اسلامیسرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و تقارن این دهه با هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا اظهار داشت: اگر رشادت‌ها و ایثارگری شهدا، مجاهدان، جانبازان و رزمندگان اسلام نبود اکنون معلوم نبود ما در این امنیت و اقتدار زندگی کنیم.

وی گفت: رزمندگان اسلام به سید الشهدا(ع) اقتدا کردند و هستی خود را برای دفاع از انقلاب، اسلام و سرزمین خود در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم کردند .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر این تقارن و همزمانی هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری حسینی را یادآوری برای همه دانست و افزود: انقلاب اسلامی در هر زمانی که نیاز به ایثارگری و جانفشانی داشته باشد انسان‌هایی هستند که تمام هستی خود را برای حفظ اسلام فدا کنند .

وی با اشاره به اینکه در واقعه کربلا امام حسین (ع) و یاران با وفایش برای دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند، اظهار داشت: خون شهدای کربلا حرارتی در قلب شیعیان، مومنان و مسلمانان عالم ایجاده کرد که در مقطع دیگری از زمان و با پیروی از شهدای کربلا و سیدالشهدا(ع) در کربلای ایران جوانان این مرزو بوم با نثار جان خود از اسلام، انقلاب و ولایت دفاع کردند .

ابراهیمی جانفشانی این جوانان را باعث شکست کفر جهانی به سرکردگی آمریکایی جهانخوار دانست و گفت: این از خود گذشتگی‌ها باعث گسترش اسلام و سربلندی مسلمانان شده است و در مقطع کنونی نیز جوانان مدافع حرم با تأسی از امام حسین(ع) در این راه گام می‌گذارند.

وی با اشاره به زندگی و نحو اسارت شهید «حججی» گفت: زندگی شهدای ما سرمشق و درس عبرت و امر به معروف و نهی از منکر است و شهادت آنها این پیام را برای ما دارد که شهدا هم دشمن را شناختند و هم مردانه با دشمن به مبارزه پرداختند و این همان کاری است که امام حسین (ع) در شناخت یزید انجام داد .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه دشمن شناسی یکی از مواردی است که باید درس بگیریم، بیان داشت: ما باید دشمن‌شناس باشیم و از ولایت مطلقه فقیه پیروی کنیم و بدانیم دشمن چه اهدافی را مدنظر دارد و بسیجیان ما با فهم دقیق این مسئله که دشمن روی توان دفاعی ما متمرکز شده است باید در حفظ آن کوشا باشند .

وی با اشاره به حمایت از جبهه مقاومت و تقویت آن افزود: تقویت و  پشتیبانی جبهه مقاومت در هر کجا که باشد ما از اسلام و انقلاب دفاع خواهیم کرد.

* عامل موفقیت دفاع مقدس مردم بودند

ابراهیمی با بیان اینکه توان دفاعی ما روز به روز در حال افزایش است که سرچشمه همه این قدرت‌ها و توان‌ها دفاع مقدس است، گفت: دفاع مقدس باعث گسترش انقلاب و عزت و اقتدار ملی ما شده است .

وی با بیان اینکه دشمنان متوجه شدند که عامل پیشرفت انقلاب توان دفاعی و امنیتی کشور ما است، افزود: دشمنان می خواهند توان، سپاه و بسیج را تضعیف و انقلاب را از مسیر منحرف کنند که این باید مدنظر مسئولین باشد و گوش به فرمان ولی فقیه باشند .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به سخنان امام (ره) گفت: ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به کشور نرسد، دشمنان فکر می کردند که ما به دنبال انرژی هسته ای برای به دست آوردن سلاح هسته ای هستیم اما امروز متوجه شدند قدرت دفاعی کشور ما نیروی انسانی و تجهیزات دفاعی است که توسط همین نیروی انسانی تولید شده است .

وی با بیان اینکه انقلاب با یاری خداوند و به پشتوانه عظیم مردم به پیش می‌رود، ادامه داد: عامل موفقیت دفاع مقدس نیز مردم بودند مسلما ما پیروز نمی‌شدیم اگر مردم از جان و مال خود نمی‌گذشتند .

ابراهیمی با اشاره به اینکه به برکت دفاع مقدس یاد گرفتیم مردم را بسیج کنیم، گفت: دشمنان ما برای اینکه توان ما را تضعیف کنند هجمه خود را روی همین عامل اصلی قدرت یعنی مردم گذاشته اند تا بتوانند مردم را در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به زانو در آورند .
وی با بیان اینکه گرفتار کردن مردم به بلای خانمانسوز مواد مخدر یکی از ابزارهای دشمنان است، تصریح کرد: دشمن سعی می‌کند مردم را از طریق جنگ نرم زمین‌گیر کند و آلودگی به مواد مخدر نیز از جمله این جنگ نرم است .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به هفته امر به معروف و نهی ازمنکر گفت: ملایر به عنوان یک شهر پایلوت اجرای طرح کرامت و مقابله با مواد مخدر معرفی شده که امید است با کمک مردم پوزه دشمن را به خاک بمالیم و از همه مردم درخواست دارم برای مقابله با دشمن در این میدان نبرد ما را یاری کنند .

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری این مسئله مواد مخدر است، گفت: مردم می توانند افرادی را که گرفتار این بلای خانماسوز هستند را امر به معروف کنند تا پاک شوند و آنهایی که در وادی خرید و فروش مواد مخدر هستند را نهی از منکر کنند تا از کارشان دست بردارند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات