رییس هیات موتورسواری دلیجان اعلام کرد:

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در دلیجان

حسنی گفت: نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی در بخش اسلالوم (مهارت ) در دلیجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۴۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، حمیدرضا حسنی، رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان دلیجان گفت: بزودی نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی در بخش اسلالوم ( مهارت ) در مجموعه ورزشی آزادی دلیجان برگزار می شود.

حسنی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود اظهار کرد: این مسابقات در کلاس های ۱۵۰۰ ، ۱۸۰۰ سی سی و آزاد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دور مارشال، رژه موتورسواری، حرکات نمایشی توسط علی حسنی قهرمان این رشته و دیگر موتورسواران این هیات از برنامه های حاشیه ای این دوره مسابقات خواهد بود.

«اِسلالوم» یکی از اصول و یا پایه اتومبیلرانی است که باعث افزایش مهارت فردی می شود، بنابراین در نگاه کلی اسلالوم به مسابقه ای گفته می شود که تمامی رانندگان شرکت کننده به صورت انفرادی طی مسیری که از قبل طرح ریزی شده است به مسابقه می پردازند، در این مسابقه شرکت کنندگانی که بتوانند با کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین خطا، مسیر مشخص شده را طی کنند، رتبه های اول تا سوم را به دست می آورند.

این نوع از مسابقه مارپیچ است که به صورت تک نفره و در یک مسیر که با مانعی طراحی شده است، انجام می شود و ملاک موفقیت در آن مانور خوب بین موانع و سرعت مناسب در عبور از آنهاست، به طوری که مسیر در بهترین زمان و کمترین خطای ممکن طی شود.

ارسال نظرات