خبرهای داغ:
به همت سپاه ناحیه شاهرود

برگزاری مراسم عزادارای سالار شهیدان در حسینیه امام خمینی(ره) شاهرود

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام ماه محرم، مراسم عزادارای به همت سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۷۵۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و با حضور کارکنان این نهاد و سایر نهاد‌های نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان مراسم عزادارای سالار شهیدان در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام میثم ماهری از اساتید حوزه و دانشگاه در سخنانی با تاکید بر موضوع امر به معروف و نهی از منکر عمل بدان را دارای اهمیت دانست و تاکید کرد: امروز امر به معروف باید در رفتار و گفتار و عمل افراد متبلور شود و به خصوص مسئولین و افراد شاخص جامعه باید در این مسیر حرکت کنند.
وی افزود: امروز مطالبه گری در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد و این خود نوعی امر به معروف و نهی از منکر عملی است و باید دقت و توجه به این موضوع باشد.
ماهری با بیان اینکه مردم امروز گله‌مند از برخی اتفاقات و رفتار‌ها هستند گفت: باید دقت کنیم و نیاز‌های جامعه را برطرف نماییم و در این مسیر از خود اقدام و عملی که رهبری انتظار دارند در قالب مدیریت جهادی و انقلابی عمل کنیم.
در این مراسم مداحان اهل بیت (ع) در رثای سالار شهیدان به مرثیه خوانی پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار