امام جمعه بهار گفت: هدف تمام انبیاء و اولیاء اصلاح جامعه بشری بوده است و مؤثرترین ابزار برای رسیدن به این هدف بزرگ امربه معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۸۹۲۷۰۴۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

امر به معروف مؤثرترین ابزار اصلاح جامعه بشریبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، به مناسبت هفته دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر نشست کارگروه کارشناسی امور بانوان ادارات و رابطین امر به معروف و نهی از منکر با حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا، امام جمعه بهار برگزار شد.

امام جمعه بهار در این نشست ضمن به مناسبت ایام محرم و فرا رسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی به موضوع مهم امربه معروف ونهی از منکر در واقعه عاشورا پرداخت و اظهار داشت: یکی از اهداف امام حسین(ع) از قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود.

حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا افزود: امر به معروف و نهی از منکر برجسته ترین، بارزترین و گرامی‌ترین واجب در بین واجب‌ها است.

وی ادامه داد: هدف تمام انبیاء و اولیاء اصلاح جامعه بشری بوده است و مؤثرترین ابزار برای رسیدن به این هدف بزرگ امربه معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه بهار تصریح کرد: باید توجه کرد که اگر مردم در برابر منکرات سکوت کنند قهر خداوند همه را فرا خواهد گرفت زیرا منکر همانند آتشی است که اگر با نهی خاموش نشود همه چیز را می‌سوزاند.

وی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر نشانه غیرت دینی و احساس مسئولیت است، ابراز داشت: امید است با توفیقات الهی، به این مهم بپردازیم تا هم به ایمان خویش بیفزاییم و هم در اصلاح جامعه سهیم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات