مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار:

تکلیف محوری از شاخص‌ترین ویژگی‌های دفاع مقدس بود

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه تکلیف محوری یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های دفاع مقدس بود، گفت: دفاع مقدس ما یک دانشگاه بزرگ بود.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۶۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

تکلیف محوری از شاخص‌ترین ویژگی‌های دفاع مقدس بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ علی مختاری‌معین  در جمع دانش‌آموزان مدرسه آمنه شهرستان بهار با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اظهار داشت: دفاع مقدس برای انقلاب اسلامی ایران نعمت بزرگی بود.

وی با بیان اینکه تکلیف محوری یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های دفاع مقدس بود، گفت: دفاع مقدس ما یک دانشگاه بزرگ بود.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بهار افزود: روحیه ایثار و شهادت طلبی رزمندگان در دفاع مقدس مثال‌زدنی بود و این فرهنگ عاشورایی، امروز باید  به دانش‌آموزان به ویژه نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری  اشاره کرد و گفت: تحصیل و تهذیب و ورزش سه اصل مهم در تعلیم و تربیت است و اگر شما  دانش آموزان خوب درس بخوانید در آینده از مدیران خوب و انقلابی خواهید شد.

مختاری با بیان اینکه شخصیت‌های بزرگ و انقلابی و رهبران الهی و انقلابی  در تاریخ عزت پیدا کردند و موجب شکست دشمنان شدند، افزود: این رهبران الهی و انقلابی در واقع از پشت همین صندلی‌ کلاس‌های درس و مدرسه رشد کردند و به معرفت الهی رسیدند.

وی عنوان کرد: شما دانش‌آموزان آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستید و باید تلاش کنید که پله های ترقی را در تمام ابعاد علمی و اخلاقی و اعتقادی طی کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات