خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه بسیجیان خداپرستان واقعی هستند، گفت: بسیجیان اهل تسلیم و سازش نیستند و به هیچ عنوان وحشت زده نمی شوند و نترسیدن از استکبار و دشمن و مقابله با آن را در خود نهادینه می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۶۸
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

بسیجیان خداپرستان واقعی هستند/ بسیجیان مقابله با استکبار و دشمن را در خود نهادینه می‌کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در گردهمایی کارکنان پست بانک استان همدان که به منظور ارتقاء سطح آمادگی‌های روحی و روانی کارکنان برگزار شد، با اشاره به اوصاف بسیجیان اظهار داشت: بسیجیان نقش بی‌نظیری در ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه به ویژه در ادارات و بین همکاران و کارگزاران نظام مقدس دارند.

وی با اشاره به آیه 146 سوره مبارک آل عمران بیان داشت: خداوند در این آیه شریفه به اوصاف خداپرستان واقعی اشاره می‌فرماید و آنچه که در این آیه زیبا مشخص و مبین است اشارات مستقیم به صفاتی از خداپرستان واقعی است که بسیار نزدیک به اوصاف بسیجیان است.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان تصریح کرد: بسیجیان خداپرستان واقعی هستند افرادی که دارای انفاق بوده و سست نمی‌شوند و صبر بر مصیبت‌ها دارند.

وی اضافه کرد: بسیجیان افرادی هستند که بسیار پایدار می مانند، ضعیف نمی شوند و ترس در وجود آنان راه ندارد.

امیری عنوان کرد: بسیجیان اهل تسلیم و سازش نیستند و افرادی هستند که به هیچ عنوان وحشت زده نمی شوند و نترسیدن از استکبار و دشمن و مقابله با آن را در خود نهادینه می‌کنند.

وی ابراز داشت: این زیبایی‌های معنوی همه در وصف مجاهدی است که به پرستش خداوند متعال اهتمام ویژه دارد و هچ چیزی را بر آن رجحان نمی‌دهد.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه در یک مقایسه می بینیم که این صفات در غالب بسیجیان ما به وفور یافت می‌شود، خاطرنشان کرد: ما موظف هستیم با مسلح شدن به این اوصاف خود را برای مشارکت زیبا در صحنه‌های ناب انقلاب اسلامی و یاری دین خدا آماده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات