خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر خبر داد

بهره‌برداری از 11 خانه ورزش روستایی در شهرستان ملایر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با اشاره افتتاح اولین خانه ورزش روستایی در روستای پری ملایر گفت: تعداد 10 خانه ورزش روستایی نیز در روستا‌های سطح شهرستان ملایر در هفته تربیت بدنی و ورزش تجهیز و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۳۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

بهره‌برداری از 11 خانه ورزش روستایی در شهرستان ملایرغلامحسین اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورا ی اسلامی، مسئولان ادارات شهرستان و شورا و دهیاری روستای پری اولین خانه ورزش روستایی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

وی افزود: عملکرد اداره ورزش و جوانان و هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان ملایر در یک سال گذشته در بخش زند و روستای پری بسیار خوب بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر تصریح کرد: اولین خانه ورزش روستایی در راستای اجرای طرح کرامت با همت و پیگیری‌های اداره ورزش وجوانان و هیئت روستایی عشایری استان و شهرستان در روستای پری ایجاد و تجهیز شد.

وی با بیان اینکه این پروژه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح شد، عنوان کرد: تعداد 10 خانه ورزش روستایی نیز در روستا‌های سطح شهرستان ملایر در هفته تربیت بدنی و ورزش تجهیز و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات