خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج کارمندان همدان عنوان کرد

سلامت جامعه مرهون خدمات دلسوزانه زنان عاشورایی

مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج کارمندان همدان گفت: سلامت جامعه بخشی مرهون خدمات و زحمات کارشناسانه و دلسوزانه اسوه‌های صبر یعنی زنان عاشورایی است.
کد خبر: ۸۹۳۸۴۴۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

سلامت جامعه مرهون خدمات دلسوزانه زنان عاشوراییبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش پیاده‌روی خواهران بسیجی سازمان بسیج ادارات استان همدان به میزبانی اداره کل استاندارد استان همدان به همت واحد خواهران بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) در اردوگاه ابوذر برگزار شد.

این برنامه که به مناسبت گرامیداشت هفته ورزش و تربیت بدنی برگزار شد از میدان قائم به سمت اردوگاه فرهنگی ابوذر به همراه نشست سیاسی و سخنرانی و مداحی در نمازخانه اردوگاه برگزار شد.

مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج کارمندان همدان در این برنامه با اشاره به موضوع جایگاه زن مجاهد در اسلام با ارائه الگوهای زنان مجاهد در طول تاریخ به تاثیر حضرت زینب(س) در روشنگری جامعه پرداخت و به نقش پر اهمیت مدیریت جامعه بانوان کارمند در تطهیر جامعه و خانواده و تحصیل فرزندان و جلوگیری از آنارشیسم رفتاری اشاه کرد.

حجت‌الاسلام خزایی کارگزاران زن را در اسلام دارای جایگاه رفیع دانست و چنین کارمندانی نقش سازنده، هویت‌ساز، ایمن‌کننده و تربیت‌ساز در جامعه دارند.

وی سلامت جامعه را بخشی مرهون خدمات و زحمات کارشناسانه و دلسوزانه اسوه‌های صبر یعنی زنان عاشورایی دانست و در ادامه از زحمات بسیجیان خواهر موثر در ادارات تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات