خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی از برگزاری ۸۰ عنوان برنامه متنوع به مناسبت این هفته در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۴۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

برگزاری ۸۰ عنوان برنامه متنوع طی هفته بسیج دانش‌آموزی در نهاوندسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد و در تمام اقشار جامعه وجود دارد .

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی یکی از اقشاری است که نوجوانان و جوانان بسیاری عضو این گروه هستند، گفت: شهرستان نهاوند دارای ۸۵۰ شهید سرفراز است که ۱۱۴ شهید از قشر دانش‌آموزی شهرستان هستند .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری ۸۰ برنامه متنوع در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و افزود: فضاسازی و سنگربندی متناسب با این هفته در سطح شهر، دیدار با خانواده های معظم شهدای دانش آموز، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح مدارس، تشکیل حلقه های صالحین دانش آموزی و تجلیل از دانش آموزان نخبه از جمله این برنامه‌ها است .

وی از برگزاری مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز خواهر خبر داد و گفت: این مراسم دوشنبه هشتم آبان ماه سال جاری و همزمان با شروع هفته بسیج دانش آموزی و با حضور دانش آموزان خواهر در مصلی شهرستان نهاوند و با حضور مسئولین شهرستان و سخنران استانی برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات