فرماندار ویژه شهرستان ملایر خبر داد
فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر میزبان زوار اربعین حسینی است، گفت: بخشی از زائران حسینی از شهرستان ملایر عبور می کنند که باید میزبان خوبی برای آنها باشیم.
کد خبر: ۸۹۴۲۲۹۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

شهرستان ملایر میزبان زوار اربعین حسینیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی  در المپیاد ورزشی دانش آموزان بخش جوکار با اشاره به اینکه در آستانه اربعیین حسینی و حضور پرشکوه و باعظمت مسلمان دنیا در کربلا هستیم، اظهار داشت: شهرستان ملایر میزبان زوار اربعین حسینی است.

وی افزود: شور و اشتیاق وصف ناپذیریی در بین مردم در اقصی نقاط کشور برای حضور در مراسم اربعین در کربلا وجود دارد که بخشی از این افراد از شهرستان ملایر عبور می کنند که باید میزبان خوبی برای آنها باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر ابراز داشت: بخش جوکار ظرفیت های شایسته و مستعد بالفعل و بالقوه ای به خصوص در زمینه ورزشی دارد که باید تلاش کنیم این استعدادهایی که هنوز شناسایی نشده اند به درستی شناسایی شوند.

وی بیان کرد: مربیان باید هم در آموزش و پرورش و هم درتربیت بدنی سرمایه گذاری کنند و روی استعدادهای دانش آموزان بیشتر کار کنند.

رضایی عنوان کرد: یکی از تهدیدات جدی دغدغه مسئولین و خانواده‌ها، آسیب‌های اجتماعی است به ویژه اعتیاد در بین جوانان که باید به درستی با این آسیب‌ها مقابله کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از راه‌های مبارزه با این آسیب‌های اجتماعی برگزاری برنامه های مختلف ورزشی و سرگرم کننده برای جوانان و نوجوانان است تا از اوقات فراغتشان به درستی استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات