خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور؛

رزمایش قطع برق در 21 مرکز حساس و حیاتی استان همدان برگزار شد

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به برگزاری مانور آمادگی مراکز حساس و حیاتی گفت: رزمایش سراسری قطع برق در 21 مرکز حساس و حیاتی در سطح استان همدان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۷۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

رزمایش قطع برق در 21 مرکز حساس و حیاتی استان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سراسر کشور مانور قطع برق مراکز حیاتی و حساس در استان همدان با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری همدان و سرپرست، معاونین و مدیران شرکت با رمز «یا زینب(س)» در مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان همدان برگزار شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: در این راستا برنامه‌های مختلفی از قبیل دوره‌های آموزشی و مانور عملیاتی در شرکت برگزار می‌شود.

محمدمهدی شهیدی با اشاره به برگزاری مانور آمادگی مراکز حساس افزود: این مانور در 21 مرکز در سطح استان همدان برگزار می‌شود که از ساعات 9 تا 9:30 صبح امروز برق این مراکز  برای سنجش میزان آمادگی آنها قطع می‌شود.

وی ادامه داد: این مانور برای آمادگی و افزایش توانایی این مراکز در تأمین برق خود در مواقع بحران است تا در آن زمان سریع به حالت عادی برگردند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: در این رزمایش قطع برق 12 مرکز حساس و حیاتی و 9 مرکز مهم شامل استانداری، فرمانداری‌ها، فرودگاه، بیمارستان و... قطع شد تا آمادگی به مدار آمدن مولدهای اضطراری موجود در محل سنجیده شود، تا چنانچه برق مراکز قطع شد انرژی مورد نیاز خود را تأمین کنند.

وی خاطرنشان کرد: با انجام این رزمایش نقص‌ها و عیوب شناسایی می‌شود و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع آنها به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات