خبرهای داغ:
سومین مانور عملیاتی برق استان همدان در سال جاری با حضور 17 اکیپ عملیاتی همزمان با هفته پدافند غیرعامل در شهرستان فامنین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۹۶۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

سومین مانور عملیاتی برق استان همدان در فامنین برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مانور عملیاتی برق شهرستان فامنین در هفته پدافند غیرعامل با حضور اکیپ‌های عملیاتی برق شهرستان‌های استان در فامنین برگزار شد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان فامنین در مراسم افتتاحیه این مانور با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی اظهار داشت: اکیپ‌های اجرایی و نیروهای صنعت برق برای خدمات ‌رسانی به مردم شبانه‌روز فعال هستند.

قاسم شیخی‌جانی با اشاره به برگزاری مانور عملیاتی برق افزود: این مانور بر اساس سناریوی برنامه‌ریزی انجام شده بر روی خط 20 کیلوولت جاده ساوه است که طولانی‌ترین خط برق استان همدان به طول حدود 220 کیلومتر است.

وی یادآور شد: 7.5 کیلومتر از این خط در راستای پایداری مستمر و کاهش اتصالات با توجه به آغاز فصل بارندگی و خدمات‌رسانی بهتر به مردم اصلاح و تعمیر می‌شود.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان فامنین با بیان اینکه این خط حدود 42 روستا را پوشش می‌دهد، ابراز داشت: با حضور 17 اکیپ اجرایی از شهرستان‌های استان و پیمانکاران این خط اصلاح می‌شود.

وی ادامه داد: اگر می‌خواستیم فقط با استفاده از نیروهای برق شهرستان فامنین این عملیات را انجام دهیم نیاز به 15 بار قطعی و اعمال خاموشی هر بار به مدت 3 ساعت بود در صورتی که امروز با حضور اکیپ‌های عملیاتی برق از دیگر استان‌ها و پیمانکاران در یک روز انجام شده و هزینه‌ها نیز یک پنجم کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات