خبرهای داغ:

تجلیل از بازنشستگان مرکز انتقال نفت امام تقی(شمال‌شرق)

آیین تجلیل از بازنشستگان مرکز انتقال نفت امام تقی (منطقه شمال‌شرق) با حضور فرمانده بسیج پایگاه انصار منطقه شمالشرق شاهرود در دفتر رییس این مرکز برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۷۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ رییس مرکز انتقال نفت امام تقی در این خصوص گفت: خدمات ارزنده بازنشستگان این مرکز هیچ گاه از یاد‌ها نخواهد رفت.
محمد سعادتی با تاکید بر اینکه نسل جوان این شرکت نیازمند کسب تجربه و اندوخته‌های علمی و تجربی پیشکسوتان است؛ ادامه داد: بازنشستگان افتخار فراموش نشدنی و تکیه گاه بدنه نیروی انسانی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت هستند.
فرمانده بسیج پایگاه مقاومت انصار منطقه شمال‌شرق نیز در این جلسه ضمن تکریم از مقام و منزلت بازنشستگان، گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان این منطقه سرمایه ارزشمندی هستند که با اندیشه و توان فکری و تجربه خود می‌توانند راهگشای بسیاری از مشکلات نسل جوان کاری در این منطقه باشند.
سیدمصطفی سیدرضایی یاد و خاطره مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های بازنشستگان این شرکت در دوران جنگ تحمیلی را گرامی داشت و تاکید کرد: تکریم به بزرگان و پیشکسوتان از سنت‌های اصلی دین مبین اسلام است که خوشبختانه جوانان منطقه شمال‌شرق بصورت شایسته‌ای به آن عمل می‌کنند.
شایان ذکر است: در این مراسم از تلاش‌های بازنشستگان غلامحسین نظافت، رضا مجرد مقدم و فرهاد رمضان‌پور تجلیل گردید.
در پایان جلسه بازنشستگان این مرکز، خاطرات شیرین روز‌های خوب کاریشان را بیان و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره همکاران عزیزی که به دیار باقی شتافته‌اند، فاتحه‌ای قرائت کردند.
تجلیل از بازنشستگان مرکز انتقال نفت امام تقی(شمال‌شرق)
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار