خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان خبر داد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان ازاعزام 90 نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی به کربلای معلی و حضور در اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۲۷۹۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

اعزام 90 دانشجوی دانشگاه صنعتی به کربلای معلیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدجواد رضایی با بیان اینکه با پیگیری صورت گرفته گروهی از دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان برای شرکت در آیین معنوی پیاده روی اربعین حسینی امروز عازم مرز خسروی شدند، اظهار کرد: مجوز خروج از کشور این دانشجویان نیز با استفاده از معافیت تحصیلی با همکاری نظام وظیفه و ستاد عتبات دانشگاهیان به صورت رایگان و بدون پرداخت ودیعه 30 میلیون ریالی انجام شد.

وی بیان کرد: خدمات رفت و برگشت به صورت نیم بها برای 90 دانشجوی این دانشگاه فراهم شده و دانشجویان از امروز تا جمعه دوازدهم آبان ماه جاری به مرز مهران اعزام می‌شوند و سپس وارد خاک کشور عراق خواهند شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان خاطرنشان کرد: همچنین برای تسهیل و تسریع سفر دانشجویان صدور ویزا کمتر از 2 روز برای دانشجویان در ستاد اربعین صادر شد.

وی یادآور شد: با عنایت حضرت اباعبدالله(ع) و کمک خیرین کمک هزینه سفر تعدادی از دانشجویان نیازمند و مشتاق تامین و پرداخت شد.

رضایی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی های صورت گرفته و تسهیلات که فراهم شده دانشجویان سفر معنوی خوبی در پیش داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات