خبرهای داغ:
برگزاری جلسه کمک به زلزله زندگان غرب کشور در سپاه شاهرود

تاکنون کمک ۶۰ میلیون ریالی و ۲۰۰ تخته پتو توسط بسیجیان به زلزله زدگان غرب کشور

در جلسه کمک به زلزله زدگان غرب کشور سپاه شاهرود مطرح شد: از کمک ۶۰ میلیون ریالی و ۲۰۰ تخته پتو تاکنون.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۸۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه کمک به زلزله زدگان غرب کشور با حضور فرماندهی و مسئول بسیج مساجد و محلات و عملیات و فرهنگی اجتماعی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فرماندهان حوزه‌های بسیج مساجد و محلات و بسیج دانش آموزی و طلاب و روحانیون در اتاق جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ پاسدار حمید دامغانی با تسلیت به داغ دیدگان این حادثه با اشاره به کمک‌های اقشار مختلف مردم به آسیب دیدگان این حادثه گفت: تاکنون ۶۰ میلیون ریال وجه نقد و ۲۰۰ تخته پتو برای کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور جمع آوری شده است.
وی افزود: علاوه بر این‌ها پوشاک و مواد غذایی نیز توسط بسیجیان اهدا و همچنان در حال جمع آوری این کمک‌ها برای آسیب دیدگان این حادثه در مساجد و محلات توسط پایگاه‌های بسیج هستیم.
دامغانی با بیان اینکه تلاش شود تا کمک‌ها هر چه سریعتر جمع آوری و ارسال شود گفت: با توجه به نیاز‌های بلند مدت این عزیزان به سرپناه تلاش شود تا وجوه نقد جمع آوری شود تا بتوان به این خانواده‌ها کمک بیشتری با توجه به نیاز خود انجام دهند.
در این جلسه فرماندهان حوزه‌ها و اقشار بسیج به ارائه گزارش فعالیت‌های خود در زمینه کمک به زلزله زدگان نمودند و بر جمع آوری کمک‌ها به اشکال مختلف از جمله توزیع صندوق‌های کمک به زلزله زدگان و ایجاد گشت جمع آوری کمک‌ها در سطح شهر تاکید کردند.
لازم به ذکر است: شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷.۳ درجه در مقیاس امواج درونی زمین، بخش‌هایی از استان‌های غرب کشور را لرزاند و موجب کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان شد.
تاکنون کمک ۶۰ میلیون ریالی و ۲۰۰ تخته پتو توسط بسیجیان به زلزله زدگان غرب کشور
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار