فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان خبر داد

اعزام 160 دانش‌اموز دلیجانی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از اعزام 160 نفر از دانش‌آموز دختر دلیجانی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۰۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶

سرهنگ پاسدار عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموز دختر این شهرستان خبر داد و گفت: صبح امروز اولین کاروان از اعزام راهیان نور دانش‌آموزی به تعداد 160 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: باتوجه به تلاش دشمنان نظام اسلامی در جبهه جنگ نرم نسل جوان و نوجوان باید همچون نسل‌های گذشته در برابر همه هجمه‌های فیزیکی و فرهنگی دشمنان آمادگی مقابله داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان اردوهای راهیان نور را بهترین راهبرد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: فرهنگ ایثار و مقاومت و تفکر بسیجی باعث شده که تا به امروز توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان خنثی شود و همین فرهنگ امروز هم در کشورهایی همچون لبنان، عراق و کشورهایی که نمی‌خواسهند زیر بار ظلم و ستم سلطه‌گران باشند ترویج یافته و موجب رهایی ایم ملت‌ها از زیر بار ظلم شده است.

سرهنگ پاسدار عسگری با اشاره به اینکه نسل جوان امروز با حضور در مناطق عملیاتی و درک شرایط سخت رزمندگان در دوران دفاع مقدس و مقابله با نیروهای دشمن بعثی تا بُن دندان مسلح گفت: این کاروان با حضور بیش از 160 نفر از دانش آموزان دختر از دبیرستان های شهرستان دلیجان طی مدت 3 روز از مناطق اروند، هویزه، شلمچه، معراج شهدای اهواز، و فتح المبین بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار مبلغین و راویان دفاع مقدس در کاروان‌های راهیان نور گفت: در حال حاضر نوک پیکان هجمه نرم دشمن نسل جوان انقلاب است لذا در این راستا سعی در طرح شبهاتی می‌کنند که ذهن این نسل را نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی خدشه‌دار سازند و حضور مبلغان و روحانیون و راویان دوران دفاع مقدس می‌تواند پاسخگوی شبهات این جوانان و نوجوانان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات