خبرهای داغ:
به همت دارالقرآن بسیج

برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در هفته بسیج شاهرود

به همت دارالقرآن بسیج سپاه شاهرود، سلسله کرسی‌های تلاوت قرآن کریم به مناسبت هفته بسیج در شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۵۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج و به همت دارالقرآن بسیج شجره طیبه صالحین سپاه شاهرود، سلسله کرسی‌های تلاوت قرآن کریم با همکاری پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات در سطح شهرستان اجرا می‌شود.
اولین کرسی تلاوت قرآن سه شنبه ۳۰ آبان ماه در جوار امامزاده محمد شهر بسطام به همت حوزه علمیه باقرالعلوم و حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شهرستان با قرائت قاریان و حافظان بین المللی و اجرای گروه تواشیح و مدیحه سرایی نجم الهدی از ۱۹ الی ۲۱ شب برگزار می‌شود.
دومین کرسی تلاوت قرآن چهارشنبه اول آذر ماه در مسجد مصلی شاهرود به همت پایگاه خاتم الانبیا (ص) بسیج مساجد و محلات ولایت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با تلاوت قاری بسیجی بخشعلی و اجرای گروه تواشیح نجم الهدی و سخنرانی امام جمعه شاهرود برگزار خواهد شد.
سومین کرسی تلاوت قرآن پنجشنبه دوم آذر ماه در مسجد امیرالمونین (ع) روستای دهملاء به همت پایگاه میثم تمار حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف و امام جماعت و هیئت امناء مسجد امیرالمونین (ع) با حضور قاریان و حافظان کشوری و اجرای گروه تواشیح و مدیحه سرایی نجم الهدی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها